• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Åh Anettan vilken uppslutning!

Här har vi 12 st som tackat nej...

fyra av dem pga cancerbesked i familjen, en annan pga mkt jobbig skilsmässa (båda bjudna) så den ene tackade nej, en annan pga social fobi, en annan pga att han går på antabus, en annan som kommer långväga ifrån men där hon faktiskt inte fikc ledigt från sitt jobb trots att hon hade bokat hotell och allt, vet att hon verkligen försökt etc så jag antar att skälen är ok, men ändå...

Sedan är där ju 14 stycken som vi inte vet.

• Anja 19 juli 2008

Så hittills vet vi att vi blir 71 stycken...

Av de 14 som ej osa:t är jag iallafall säker på att 6 kommer, men övriga 8 har jag INGEN aning... Däribland Daniels pappa med fru (nix dom osa:de inte) och Daniels styvbror med fru...

Så konstigt att inte ens familj osa:r. Men så är det tyvärr...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-02 10:13:29 följande:

Så hittills vet vi att vi blir 71 stycken...Av de 14 som ej osa:t är jag iallafall säker på att 6 kommer, men övriga 8 har jag INGEN aning... Däribland Daniels pappa med fru (nix dom osa:de inte) och Daniels styvbror med fru...Så konstigt att inte ens familj osa:r. Men så är det tyvärr...
    Tråkigt att det är så...
  • Fröken Planera

Min ring har kommit, min ring har kommit, min ring har kommit, min ring har kommit!!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    De ringde just från Sundelius och sa att den kommit, men jag kan inte hämta den förrän imorgon!!!! Funderar på att åka inom efter jobbet bara för att titta på den!!!

• Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-06-02 11:27:39 följande:

Min ring har kommit, min ring har kommit, min ring har kommit, min ring har kommit!!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDe ringde just från Sundelius och sa att den kommit, men jag kan inte hämta den förrän imorgon!!!! Funderar på att åka inom efter jobbet bara för att titta på den!!!
    Vi måste nog oxå beställa våra

Jag har gjort en provdukning, en rätt slarvig sådan. Men jag e inte nöjd. Vet inte iheller vart jag ska lägga servetten. E inne på att ha festhäftena under knivarna och servetten på talriken men favorsen framför.
  • Fröken Planera

Anja!!! Visst är det tråkigt att släkt och familj inte osar. Jag har en kusin som inte vågar ringa och tacka nej. Vi har alltså redan hört rykten om att han inte kommer eftersom hans nya tjej vill inte komma för att hans ex kommer.. Moget, va??? Kevin träffade honom på marknaden hemma i byn förra helgen, då frågade Kevin om han skulle komma, så svarade han bara att "Nej, vi kommer inte". Förmodligen tycker han väl att han kom lindrigt undan med sitt osa där. Personligen tycker jag inte att ´han osat, utan bara fegat.. Funderar på att ringa honom själv..

• Fröken Planera

anja, min arbetskompis är naturligtvis inte här idag. Han är på nåt möte i Malmö, men dyker han upp, så frågar jag honom med en gång!!!

• AnneiLund

Hej flickor

Åhhhh
    Så mkt att göra, hinner knappt kissa, men måste bara in och säga hej liksom!!!
    Nu börjar jag få lite brådis, mkt kvar att fixa och jag tar det så fucking oroväckande lugnt....gulp....
    Men det löser sig antar jag

Skit vilket väder, man vill ju bara vara ute...
    Funderar p´å att smita hem tidigt idag....
    Ska ha svärisarna på besök
    Vi hade iallafall en grym helg uppe i Rammsjöstrand, helt ljuvligt!! Hoppas ni alla också hade en fin helg.

Längtar till vår biokväll!!!

Kram

• Fröken Planera

Anne! Vad kul att ni haft det bra i stugan. Men inte kan väl en sån här helg bli misslyckad. Speciellt om man får bara och mysa i en stuga vid havet. Jag hade mer än gärnat haft det så. Men jag är nöjd med vår helg åxå, trots att jag knappt hunnit få någon sol på mig!

• Fröken Planera

Ja du Anettan, om ni inte beställt ringarna är, så kan det kanke vara dags nu..
    Jag har varit och provat min.. Den glittrade såååå fint och så passade den perfekt!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar tills jag får ha den på mig jämt!!!
    Vad har ni skrivit i Era? Jag var så velig när de ringde, men bestämde mig för: "Älskad av Sonny. 19/7-08" Kan det stå så, tycker ni??? Han ska gravera ringen imorgon, så jag får fundera ett tag.

Anettan73 skrev 2008-06-02 11:30:04 följande:
    Fröken Planera skrev 2008-06-02 11:27:39 följande:
    Vi måste nog oxå beställa våra Jag har gjort en provdukning, en rätt slarvig sådan. Men jag e inte nöjd. Vet inte iheller vart jag ska lägga servetten. E inne på att ha festhäftena under knivarna och servetten på talriken men favorsen framför.
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4