• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Men du har MYCKET bättre självförtroende än jag Fröken Planera. Jag kommer bara tänka på ifall jag har dålig andedräkt och stirra ner i golvet lixom. Suck...

bläääääääääää

• Embo81

Gabbi: Intressant att höra hur valskursen fungerar. Synd bara att man inte kan träna i sina supersnygga bröllopsskor (du vet dem som är ruggigt lika dina ). Det där med att byta danspartner stör mig inte så mycket, klart att det säkert är lite spänt i början, jajaja..

Dax att byta om till bikini och ut och lapa sol!

• Fröken Planera

Visst var det spänt i början, men det gick bra sen. Sonny tyckte att det var bra att man fick lära sig dansa med olika, för det är ju stor skillnad vem man dansar med. Ganska bra också att man inte kan bli så irriterad på andra som man kanske kan bli på sin egen sambo, om han skulle dansa fel.
    Så tills man får tillbaka sin egen sambo, så kunde han redan grunderna.. Nuska vi bara öva på att det ska se snyggt ut åxå. Alltså har vii en hel del kvar som vi ska lära oss utan instruktör....hahaha

• Fröken Planera

Det var en kille som var usel på att dansa, han hängde inte med ett enda dugg. Jag kunde inte låta bli att fråga var han varit de sanste timnmarna, medan vi andra lärt oss grunderna. Då sa stackarn att han haft svensexa kvällen innan och int ekommit hem förrän kl 05. Tro fan han inte hängde med. Jag hade absolut inte orkat med vals kurs "dagen efter".

Nu ska vi åka till kyrkan i Färlöv och träffa kantorn. Man är ju för smart som bokar upp sig BÅDE lördag och söndag när det är så här fint väder. Så när vi ses på torsdag är väl alla supersolbrända utom jag.

• Fysio

ANJA!!! Håller med fröken planera... både Lindeman och Jacobs creek brukar vara kanon goda så det e nog hel lungt! Och monte criston gick vi på på småtimmarna på min hippa och det slank ner förträffligt väl!!!

• Fröken Planera

Hej igen!
    Nu har vi haft möte med kantorn. Det blev Mendelso´hn som inmarsch och Gotländsk bröllopsmarsch till utgång. Jag ville ha nåt riktigt pampigt när vi går in och något lättsamt när vi går ut, så jag är verkligen nöjd. Shit vad hon pratade hela tiden, men hon var hur trevlig som helst.

• Flamora

Billigt och bra Tar med pengar på torsdag!

Jag och min sambo har kort som man får gå på bio för halva priset tre gånger, mån-tors under sommaren. Jag tänkte använda mitt (om man kan fastän det e helgdag dagen efter) och Kristoffer vill låta dig använda hans eftersom ni (Daniel) var så snälla och fixade vi till oss. Vi kommer nog ändå inte att gå på bio tre gånger i sommar.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-31 22:10:28 följande:

Flamora Är en 3-liters BiB och den kostade 110 kr.
  • Anja 19 juli 2008

flamora

shit vad gullig han är men jag hinner ju inte i tid t bion, tyvärr... jag och Gabbi ska ju vänta på er på Italia. Men hälsa honom att det var grymt gulligt av honom att erbjuda det

(grymt gulligt av dig oxå såklart )

Självklart att vi kunde köpa en box t er, när Daniel ändå var där lixom

• Jen82

Hej tjejer.
    Jag kan nog inte hinna till er på torsdag.. kom ju på att jag måste ju frisören kl 17. O de tar ju lite tid.
    Men jag kanske kan följa med en annan gång :)
    Kram på er

• Anja 19 juli 2008

Fysio och fröken planera

bra nu har ni lugnat mig angående vinerna...

Fröken Planera

vi ska ha mendelssons som ingångs (jag får gåshud av den. den är så jä..la pampig och bygger upp en sådan härlig förväntan i början) men utgångs är jag inte hundra på. Skulle vilja ha något lite mer personligt på nåt vis, men det är jättesvårt att komma på nån lämplig.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4