• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Har inte tänkt så mycket på vad det ska stå... Hans namn o datum är något som ska få plats ialla fall..

• Fröken Planera

Jo, namn och datum ville jag också ha, men så står det ju i förlovningsringen, så jag ville ha något extra i vigselringen..

Anettan73 skrev 2008-06-02 17:59:20 följande:
    Har inte tänkt så mycket på vad det ska stå... Hans namn o datum är något som ska få plats ialla fall..
  • Fröken Planera

Mne om jag ska ha med allt, så måste de ta bort karatantalet, men det spelar väl ingen roll, eller tänker jag fel nu???

• Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-06-02 18:05:23 följande:

Mne om jag ska ha med allt, så måste de ta bort karatantalet, men det spelar väl ingen roll, eller tänker jag fel nu???
    Hade jag inte brytt mig på...
  • Flamora

På tal om OSA så fick vi ringa de sista fyra (två par) och fråga. Då visar det sig att ingen av dem hade tänkt komma. KAn man inte ringa och meddela det då????? Blir galen!

Så nu blir vi 78 st med oss. 16 st har tackat nej. Nästan alla på K:s sida... Någon är för gammal och orkar inte, en hel familj är på resa hela juli, nån skulle göra nåt annat (??) och nån kunde inte skaffa barnvakt... De har 4 barn som är helvilda, så vi erbjöd dem inte att ta dem med sig

• AnneiLund

Gabbi: Älskad av Sonny, det tyckte jag var jättefint!!!!!

Jag får bara plats med A&A och datum!!

• Hedebris

vi ska ha "Vi två för evigt 080808"

• Anja 19 juli 2008

Flamora

f..n vad dåligt. Visst blir man arg

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

Älskad av Sonny låter super tycker jag...

• Anja 19 juli 2008

Anne

vad härligt det låter som ni har haft

Det är verkligen INTE långt kvar för er...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4