Inlägg från: Fysio |Visa alla inlägg
  • Fysio

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

nu får man börja akta brännan... satt 2 timmar på mårtenstorget i lördags och lyckades gassa in en snygg halterneckbränna... matchar inte så snyggt till min axelbandslöa klänning... fick genast iväg och köpa en tub-bikini för att kunna jobba bort ränderna..... snyggt att se ut som värsta polkagrisen!!!!

• Fysio

I morse klockan kvart över 6 väcktes jag av att det ringde på dörren... där stod en "apa" verkligen helluddig *tänk Max reklamen med hamburgermonstret*.... han var helt tys och räckte bara över ett kuvert och väntade sedan...fick en lapp att packa en påse som apan sedan drog med.... Ha ha ha.... det är verkligen ett äventyr att gifte sig!!!

• Fysio

Fröken Planera skrev 2008-05-10 15:22:16 följande:

Vad konstigt.. Vad var det för saker du skulle packa?
    Jag skulle packa något gammalt, något nytt, något lånat något blått, träningskläder, baddräkt, kläder för party, skor jag kan dansa 8-timmar i och en skiva med favoritmusik! Tror mina kära vänner retas LITE med mitt kontrollbehov.... =)

Har för övrigt träffat prästen idag och övat i kyrkan... jag blir helt tjutfärdig bara av det puh... undrar hur det ska gå om en månad.... sen träffade vi fotografen och planerade fotografering, miljöer och annat! Känns verkligt nu faktiskt =)
  • Fysio

HA HA HA!!! Anja!!! jag dööör av skratt.. vill ni komma på vår bröllopsfest... ha ha ha... låter ju som riktigt stämningshöjare =)

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 14:09:35 följande:

Jaja vi får väl se... jag ska tjata lite till... men ärligt. Grejen är den att jag ofta känner att alla andras män är så ordentliga och så, hmmm, skötsamma, att jag känner att Daniel lixom inte platsar...Han är allmänbildad, social, trevlig när han vill osv, men det känns ändå som att hmmm ja jag vet inte... Kanske är det han själv som skapar det iochmed att han inte är så glad för såna där tillställningar. Jag var förvånad att jag inte behövde tjata mer nu när vi blev bjudna på bröllop (men det är väl för att han FATTAR nu, hur viktigt sånt är, eftersom vi själva ska gifta oss). Men alltså han har ett helt annat språk än andra män i hans ålder. Jag oxå...Vi är lixom barnsligare, porrigare, svär mer, använder könsord, tjafsar massor offentligt, hehe, jag tror folk tycker att vi är helknäppa Vi är lixom dom som försvinner på fester för att vi knullar i en garderob nånstans och Daniel är den som vevar pitten på dansgovlet (gör helikoptern) när han blir full...jag kan faktiskt tänka mig att detta även kommer ske på bröllopsfesten.Så jag känner att det är lite komplicerat när jag ska para ihop daniel med andra NORMALA människor hehehehe
  • Fysio

Embo81... nu tror jag ju jag vem du är efter att ha spanat på anjas blogg!!! Du har en kusin som heter Jonas va!?!??!? Du vet min morsa hade friskis och svettis koll

• Fysio

Känns som man missade något i lördags... men jag hoppas på nytt försök att haka på... fast nu är det inte så många veckor kvar innan man blir fruga.... misstänker att det är svensexa i helgen i alla fall och kanske det händer något för mej med... apan har varit här igen i onsdags... nu med en lapp där det stod "var var du i lördags" "var instruktionerna otydliga"...
    spännande det här....

• Fysio

borde snart gå och lägga mej fall apan kommer i morgon....

• Fysio

skickade precis ett meddelande till dej angående din tiara Anja!

• Fysio

I måndags när vi kom hem stod där ju en oöppnad ölburk på vår altan... nu vet jag varför... fick brev i går med fot på apan som sitter och dricker öl och poserar på olika ställen i trädgården... HA HA HA HA!!! Garvade så tårarna sprutade

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4