Inlägg från: Fysio |Visa alla inlägg
  • Fysio

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jajamensan
    BINGO!!!

Embo81 skrev 2008-05-25 21:12:37 följande:
    Har träffat moster Bodil nu.... Heter din bror Mikael??
  • Fysio

Jag ångrar att jag klagade på träningsvärk i går... jag kan för fasiken inte röra mej nu... Dessutom har jag ingen röst så jag fick ställa in mitt första besök på jobbet för jag kan nog bara pratat ytterst lite idag.... ha ha ha... men det får det väl vara värt eller

• Fysio

Men shit vad ni skriver.... här får man inte ligga på latsidan för då blir det ju sjukt mycket att läsa ikapp!!! Jag känner mej lite lätt stressad över min klänning... slutprovade den i torsdags och då visade det sig att den behöver sys in.... alltså inte för att det är något negativt men TIDEN... jag ska prova igen den 10e... bara 4 dagar innan den ska på på riktigt... tänk om det inte är topp då.... hu.... stress stress....

• Fysio

Var förresten hos frillan för provuppsättning i torsdags också och fick en ny snygg toning i håret. VAr helnöjd med håret... kände mej som klippt ur Grease när jag stassade iväg därifrån!!! Frisören räknade med att det skulle gå åt en flaska spray på den stora dagen så.... förlåt ozonskiktet.... här drar jag mitt strå till din nedbrytning.... sorry....

• Fysio

ANJA!!! Håller med fröken planera... både Lindeman och Jacobs creek brukar vara kanon goda så det e nog hel lungt! Och monte criston gick vi på på småtimmarna på min hippa och det slank ner förträffligt väl!!!

• Fysio

Baaaaaaaaa!!!! Mindre än en vecka kvar!!!! iiiii.... vädergudarna tycks dock svika mej och det tycks dra in gråamoln över skånelandet nästa helg!!! Men va fasiken... tror nog jag kan bli gift i alla fall

• Fysio

Fröken Planera skrev 2008-06-10 18:51:07 följande:

Till alla er som pysslat med saker till bröllopet. Ni är ju helt fantastiska!!!!Vilket tålamod!!!! Jag har precis knytit band runt 1 kartong med såpbubbleflaskor (24st) och har 3 kartonger kvar.. Vilket jä..la pill!!! Hur orkar ni????Någon frivillig som vill ta sig an resten av mina flaskor?
    Ha ha ha!!! Skadeglädjen är total... jag har precis avslutat mina
    Fattar ni tjejer 3.... dagar kvar..... det är ju jätte snart!!!! Hämtade hem min klänning i går så nu är nog allt kirrat och klart... så när som på en kompis som bröt foten i helgen och inte vet om han kan ta sig ner till skåne blir till att mixtra med placeringen men men sådant som händer. Men annars allt är avstämmt och klart festhäften och kyrkoblad tryckta... blir städning i morgon och fixa bordsdekorationer ocbh naglar på fredag annars är det bara till att relaxa !!!! Tjoooooo Hooooooo
  • Fysio

A wife to be: Titta på stämpelfabriken eller Matton i Malmö dom har hur mycket som helst. Eller kanske på Bokia... dom har ett lite kraftigare men jag vet inte om det är rosa... vi har köpt lite vitt där.... i Lund på Grahns pappershandel köpte vi grått!!!

a wife to be skrev 2008-06-11 16:59:32 följande:

Det låter jättefint!Du som är om dig och kring dig, jag söker rosa lite kraftigare papper att göra fest och vigselprogram av.Finns inte på jobbet eller Panduro, deras färger är inte riktigt rosa, nu vet jag inte var jag ska titta.
  • Fysio

Embo! TACKAR!!! börjar kännas lite pirrigt.. just avslutat bordsdekorationerna och fått naglarna fixade. fick dock återbud IDAG!!! Sjukdom... bara att skrvia om i festhäftena och ändra bordsplanering.... suck... men men!!! Läget är under kontroll!!!!

• Fysio

AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jag är SÅÅÅÅ avundsjuk på er som har er stora dag framför er!!! Det var så galet kul!!!! Helt underbart och altt var bara så perfekt!!!! Helt rusig (och bakfull) fortfarande Men shit vad skoj det var!!! Vädret var strålande och alla var så fina!!! Jag skulle kunna skriva huuuur mycket som helst här nu men vi ska ta och packa in oss i bilen och åka ner till Österlen och slappa några dagar! sköt om Er! Kram Elin

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4