Inlägg från: Fysio |Visa alla inlägg
  • Fysio

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

tack för tipset!! ska kolla hos Palm!

• Fysio

APAN HAR VARIT HÄR OCH PLOCKAT MIN SAMBO!!!!! Och jag själv har fått instruktioner om att ta bussen till Malmö kvart i tolv.... får ju panik av att sitta här hemma och kura nu... och ingen kan man ringa för det känns ju som alla andra gaddat ihop sig... någon här man kan få lite stöd av????

• Fysio

känns pirrigt.. har fått ett stort paket jag ska ta med och öppna på bussen... vill ju veta NU vad det är i..... har varit på toa typ 5 gånger på en halvtimme nu....

• Fysio

TACK!!!!!

Jen82 skrev 2008-05-24 09:38:01 följande:
    Lycka till Fysio!!!!Ha en underbar dag!KRAAAAAAM
  • Fysio

Hej!!! Ja!!! Skräckblandad förtjusning... har ju visst kontrollbehov men det är väl bara att inse att jag får släppa det nu... men man vet ju liksom inte alls vad man kan förvänta sig... har ju tidigare fått skicka iväg massa träningskläder och annat så jag kan ju tänka mej att det blir en hel del fysisk aktivitet....

Jen82 skrev 2008-05-24 09:44:31 följande:
    Jag hoppas att du får en underbar dag!!E du nervös?
  • Fysio

HA HA HA!!! Tack för stödet...jag ska lägga upp bildbevisen senare... måste bara scanna in dom... men tänk dej den nya MAX reklamen där det är en man påväg hem från krogen som blir tagen till fängelse för dom tror det är han som snor burgare... den apdräkten är det... dessutom var jag fobiskt rädd för clownen Mannes äckliga apa när man var barn så det är lite sådana vibbar över den!!! Bilder kommer

• Fysio

Men du Anja... har du kollat Prenet?!??! Vet inte om det finns någon sådan rådgivare i Lund. JAg gick på det och tappade inte direkt i vikt med där emot 6 cm i midjemått på en månad!!!

• Fysio

Det är ett kostprogram med kostersättning, avslappning, mentalträning etc. Jag kom i kontakt med det på grund av att jag kände mej trött, frusen etc... dom gör mätningar med din kroppssammansättning och försöker få balans på det... jag hade bland annat rätt mycket vätska i kroppen som jag nu blivit av med.. känner mej mycket piggare och fryser inte. Såg att de hade ett center vid järnåkra... kolla www.prenet.se

• Fysio

Tjoho!!!! I´m back hippad och klart!!! Hade en helt fantastisk dag i går.... och nu efter 3 timmars sömn är jag lätt sliten....utan röst och med en brutal träningsvärk mellan skulderbladen! Helt galet... Hade en låda med instruktioner då jag satt på bussen och möttes av APAN!!! Fick knalla med honom till en station där det var tre kompisar som hade quiz... svaret blev ny station... nya kopisar nytt quiz osv... lunch i solen i faolketspark. Boxning!!! Inkl. match!!! trodde jag skulle spy upp den halvliter skumpa jag tryckt i mig just innan... lagom bubbligt i magen... bubbelbad, mask, inpackning skumpa och annat skönt fick jag dock som belöning, makeupartist som kom och sminkade... allsång med min gamla musiklärare som dom hade dammat av.... underbar buffe´middag med MASSA vin... fick skapa modell av min sabo i lera och intervjuades till en film som jag misstänker kommer klippas ihop till bröllopet...party all night long på schlagerbaren... redig helkväll Helt perfekt möhippa!!!!

• Fysio

Ha ha ha!!! Lundin var musikläraren =) och Jonas mamma lär veta vet jag är ja.... hi hi hi....

Embo81 skrev 2008-05-25 17:01:02 följande:
    Vilken perfekt hippa!! Tycker att apan är hur häftig som helst! Gött med boxning -då vet man att man lever efter ett rejält pass! haha, e det H. Lundin som är den gamla musikläraren? Eller kanske Oldenhed? Ska träffa Jonas mamma idag, ska minsann förhöra mig om simmande 79:or *ler*
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4