Inlägg från: Fysio |Visa alla inlägg
  • Fysio

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Tillbaka efter nästan en vecka på Österlen!!! Sov typ 14 timmar första dygnet... ha ha ha!! Det är ett hårt liv att vara fru
    Tänkte lämna lite tips som vi var super nöjda med om det är någon som inte har allt klappat och klart:

Frisör: Jelena på Rydbegs i Malmö! Helt kanon sminkade och frissade både mej och tärnan.
    Blommor: Blomsterhandeln i Annelöv. Brudbukett, tärnbukett 2 coursage, blommor till kyrkan samt bordsdekorationer. 1200 kr!!! Och nu en vecka senare står både brudbuketten och bordsdekorationerna fortfarande!
    Solist till kyrkan: Caroline Dahlberg! Helt underbart bra!!!!!
    Sen var vi oerhört nöjda med allt vad Flädie Mat och vingård hade att erbjuda. Toppen service, grymt god mat och kanon bra boende. Kunde inte varit bättre!!!

Annat tips!!! Vi filmade allt i kyrkan och hade dessutom en person som filmade talen och lite annat smått och gott under middagen. Så jäkla kul att ha nu efteråt. Man minns liksom inte allt alla sa för man e bara så uppe i allt!!! Så har ni möjlighet till detta så gör det!!!
    Jag är lite avundsjuk på er tjejer som har ER stora dag framför er för det var bara så fantastiskt! passa på att njuuut så mycket ni bara kan! Jag ska lägga upp lite bilder snart och jag såg att ni är flera som pillar med fest och kyrkohäften. Vi har våra färdiga som mallar om någon är intresserad!

• Fysio

Förresten!!! Gissa om apan dök upp på festen HA HA HA!!! " gånger under middagen... en gång gick han bara runt huset och tittade in genom fönstrena men sedan var han inne och kramades med oss och när vi skulle gå och lägga oss var han givetvis nerbäddad i vår säng Fatta vilken tillfredställelse det var att få hoppa i den där dräkten själv dagen efter!!! HA HA HA!!!

• Fysio

Apdräkten är köpt i en butik i Linköping!!!

• Fysio

Nu finns apan... och lite annat på bild!!!! välkommen in och titta

• Fysio

Anja!!! Stort tack!! Ja vi hade enorm tur med vädret!! komiska var att varken jag eller min... MAN .. träffade på något regn på hela dagen men både fotograf och flera av gästerna vittnade om störtskurar!?!?!?
    Hår och smink är gjort på Rydbergs i Malmö. En tjej som heter Jelena. Super duktig och har många egna ideer och tips. Var verkligen kanon. Kostade 2800 för hår, smink provuppsättning och provsminkning samt uppsättning och smink för tärna. Blommorna är köpta i en by som heter Annelöv. Mellan Kävlinge och Landskrona kan man säga. Dom odlar egna rpspr så det är grym kvalitet på blommorna. (och billigt!!! 1200 för bukett, tärnbukett 2 corusage, blommor till kyrka och bordsdekorationer)Nu mer än en vecka senare njuter vi fortfarande av både brudbukett och bordsdekorationerna. Bordsdekorationerna är gjorda av rosor och hjärtan på tråd. Ikea ljushållare, små glasstenar från Hemtex och sedan det silvriga bandet jag hade i min bukett samt i inbjudningar och festhäfte.

• Fysio

nej jag tror tyvärr inte att dom har det.... Annelövs trädgård tror jag det heter om du vill spana efter det. Vet att Embo också varit där!

• Fysio

OJ!!! Kom på att jag missat att tipsa om vårat fantastiska band "stämbandet". Dom kunde verkligen konsten att dra igång en fest! Shit vilket drag det blev dom var verkligen grymt bra! Vi blev tipsade av Bröderna Berggrensson eftersom dom själva var bokade våran dag och tack tack tack bröderna.... detta var ju kanon!!!

• Fysio

Anja! Ja det förstår jag. Dom tycks vara riktigt grymma!!!

• Fysio

Stort tack!!! Ni var också fantastiskt fina och ni tycks också ha klarat er utan regn!!! Underbart vacker bukett du hade
    Stort Grattis till ditt nya liv som Fru!!!

labbråttan83 skrev 2008-06-22 18:46:46 följande:
    Fysio: Ni var verkligen jättefina och grattis till er lyckade dag!
  • Fysio

Dom var grymt bra på att känna av vad folk ville dansa till men dom blandade friskt och drog till med önskelåtar om folk ville något speciellt. Det var rock/pop allt från 60tal till nytt. Beatles, kiss, uggla... you name it!!!

a wife to be skrev 2008-06-22 20:37:38 följande:

Åh vad roligt. Vi ska oxå ha dom på vårt bröllop. Vad körde dom för sort musik? Är detblandat liksom både gammalt och nytt?
  • Fysio

Stort tack!!!
    Är jag mej lik från fotokatalogen ???!?!???

Embo81 skrev 2008-06-22 19:13:47 följande:
    Fysio! Vad fina ni är! Hår, naglar, ring och blommor är fantastiskt! Ska beställa mina blommor där, nästan så jag vill beställa buketten där med...men, shit vad säger man till dem som man redan beställt av? Apa är läcker! Tack för att vi fick ta del av era fina bilder!
  • Fysio

HA HA HA!!! TACKAR

Embo81 skrev 2008-06-22 21:18:30 följande:
    Nix-pix, det är du inte! Man får väl hoppas att man inte se likadan ut som man gjorde då!
  • Fysio

"It is you" (i have loved) Filmmusik från Shrek 1

Embo81 skrev 2008-06-23 21:35:48 följande:
    Vad ska ni ha/hade för vals?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4