Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Tillbaka efter nästan en vecka på Österlen!!! Sov typ 14 timmar första dygnet... ha ha ha!! Det är ett hårt liv att vara fru
Tänkte lämna lite tips som vi var super nöjda med om det är någon som inte har allt klappat och klart:
Frisör: Jelena på Rydbegs i Malmö! Helt kanon sminkade och frissade både mej och tärnan.
Blommor: Blomsterhandeln i Annelöv. Brudbukett, tärnbukett 2 coursage, blommor till kyrkan samt bordsdekorationer. 1200 kr!!! Och nu en vecka senare står både brudbuketten och bordsdekorationerna fortfarande!
Solist till kyrkan: Caroline Dahlberg! Helt underbart bra!!!!!
Sen var vi oerhört nöjda med allt vad Flädie Mat och vingård hade att erbjuda. Toppen service, grymt god mat och kanon bra boende. Kunde inte varit bättre!!!
Annat tips!!! Vi filmade allt i kyrkan och hade dessutom en person som filmade talen och lite annat smått och gott under middagen. Så jäkla kul att ha nu efteråt. Man minns liksom inte allt alla sa för man e bara så uppe i allt!!! Så har ni möjlighet till detta så gör det!!!
Jag är lite avundsjuk på er tjejer som har ER stora dag framför er för det var bara så fantastiskt! passa på att njuuut så mycket ni bara kan! Jag ska lägga upp lite bilder snart och jag såg att ni är flera som pillar med fest och kyrkohäften. Vi har våra färdiga som mallar om någon är intresserad!