Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Wow Embo81

Det hade Daniel gjort. Han hade bara kontrat med -DU har bestämt något utan att fråga mig vad jag tyckte så jag är inte skyldig dig att gå med. Respekterar du mig så respekterar jag dig

JÄ..lar alltså... Jag förlorar jämt. suck...

(var hittade ni era blivande, de verkar såååå medgörliga!!!!)

• Anja 19 juli 2008

Shit utvecklingssamtal på Emils skola om tio minuter, jag har inte ens tvättat av mig!

shit...

rusar

Ses ikväll...

• Anja 19 juli 2008

Äh jag är ju helsnurrig... det var inte förrän 14.45 som jag skulle vara på utvecklingssamtal

• Anja 19 juli 2008

Jaja vi får väl se... jag ska tjata lite till... men ärligt. Grejen är den att jag ofta känner att alla andras män är så ordentliga och så, hmmm, skötsamma, att jag känner att Daniel lixom inte platsar...

Han är allmänbildad, social, trevlig när han vill osv, men det känns ändå som att hmmm ja jag vet inte... Kanske är det han själv som skapar det iochmed att han inte är så glad för såna där tillställningar. Jag var förvånad att jag inte behövde tjata mer nu när vi blev bjudna på bröllop (men det är väl för att han FATTAR nu, hur viktigt sånt är, eftersom vi själva ska gifta oss). Men alltså han har ett helt annat språk än andra män i hans ålder. Jag oxå...

Vi är lixom barnsligare, porrigare, svär mer, använder könsord, tjafsar massor offentligt, hehe, jag tror folk tycker att vi är helknäppa

Vi är lixom dom som försvinner på fester för att vi knullar i en garderob nånstans och Daniel är den som vevar pitten på dansgovlet (gör helikoptern) när han blir full...

jag kan faktiskt tänka mig att detta även kommer ske på bröllopsfesten.

Så jag känner att det är lite komplicerat när jag ska para ihop daniel med andra NORMALA människor hehehehe

• Anja 19 juli 2008

Sen är jag lite nojjig över att han ska yppa sina åsikter om saker och ting. Han säger alltid sånt som många tänker men ingen säger högt... suck

• Anja 19 juli 2008

Embo81

haha tack gullig du är... Jag lovar jag ska lägga fram det på ett mkt bra och attraktivt sätt, som får honom att vilja krypa ur sitt lilla skal och följa med fast vi är helt sjuka *asg* som träffats på nätet

Anettan

haha skööönt att höra

• Anja 19 juli 2008

Fysio

haha, jo, han är nog lite känd för att vara sån, fast han har lugnat ner sig typ 99% jämfört med förr. Jag tror nog att han kommer att vara städad om än lite högljudd och grov i munnen på vår fest

• Anja 19 juli 2008

Anne

där ser man, så Anders vägrade! Wow Coolt... nu mår jag mkt bättre över min m2b

• Anja 19 juli 2008

Embo81

såna där saker kläcker daniel ur sig i tid och otid *asg*

fast han är inte ett dugg söt när han är arg...

• Anja 19 juli 2008

Embo81

såna där saker kläcker daniel ur sig i tid och otid *asg*

fast han är inte ett dugg söt när han är arg...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4