Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
hallå är det ingen här alls????
hallå är det ingen här alls????
Fysio
jag har svarat... haha den där apan är för rolig
Tänk om den kommer varje helg och så tar dom dig inte förrän två helger innan bröllopet
*asg*
f...n vad ball!!! Dina vänner måste ha så jä..la kul åt detta!
Det är riktigt riktigt fyndigt!!!
All heder åt dina vänner, hihhihii...
apan rockar
Vet ni
jag har insett att jag KAN inte ha korsetten så hårt snörad men jag måste ju det för att få plats i klänningen så jag har två alternativ.
Gå ner så pass mkt att det inte känns som korsetten klämmer så hårt (jag kan ej sitta i den nu, fettet trycks upp på ryggen OVANFÖR klänningskanten) eller gå ner så mycket att jag kan komma i klänningen UTAN korsett.
Krävs att jag får bort ca 9-10 cm runt midjan...
Nu har jag lite PANIK.
peppning tack!!!
Fysio
shit så spännande... ser verkligen fram emot rapport
Här hemma är det storstädning på agendan. Gästerna kommer kl.14. Pust...
men än så länge sitter jag här m mitt kaffe och har bara två barn hemma. Daniel o Alice åkte ner t stadsparken för att mata änderna coh sen ska dom köpa jordgubbar på torget, till Alices tårtor. (hon fyller ej förrän på torsdag men jag jobbar hela nästa helg)
Hihi den där apan gör mig så full i skratt... kan du inte lägga ut bilderna som du fick när den dricker öl i din trädgård *asg*
skulle sååå gärna vilja se
Lycka till... försök släppa kontrollen och ha så roligt du bara kan. NJUT
Snotcrow
jag tar gärna emot tips!!!
min motivation är ju såklart stor, men min karaktär är LITEN.
det är hopplöst...
jag kör ju cambridge kombinerat med vanlig middag (ibland blir det nutrilettbar istället för att få tugga). Men om jag INTE kör m nåt extremt så lägger jag av direkt och kör jag FÖR extremt så orkar jag inte med.
Motion är nåt av det absolut värsta jag vet men jag promenerar flera kvällar i veckan, långa snabba promenader. Ska kö pa stavar nu ohc så styrketränar jag men det har blivit alldeles för lite. Jag tar mig inte iväg lixom.
Ska dock se till att det blir två ggr i veckan from nu och sen ska jag börja med att hoppa hopprep i en halvtimme varje dag och göra armhävningar o situps på kvällarna.
Dricka mycket är mitt stora problem men jag kämpar som f..n med det...
Vad är prenet???
Snotcrow
självklart använder jag mig av konditionsmaskinerna Både cykel, löpband och crosstrainer (när jag väl tar mig t gymet)
Alkohol dricker jag inte alls...
Det är socker och fett som är boven här... jag ÄLSKAR att äta! Jag älskar mat, jag älskar choklad, jag älskar glass, jag älskar godis, jag älskar snacks. Suck...
Sedan är magmusklerna en stor bov när det gäller magmåttet. Mina magmuskler buktar ut nåt enormt efter de två sista barnen. De kom så tätt (bara ett år mellan dem så jag blev gravid igen när Alice var 3 månader) och vad jag än gör lyckas jag inte tajta till dem igen så att de blir platta.
Just nu tränar jag rygg, bröst, armar och mage intensivt, för det är detta som kommer synas i klänningen.
jag vet ju att det är livslånga matvanor osv som är det viktiga men för mig handlar det ju om att jag MÅSTE gå ner ca 7-8 kg OCH förlora ca 10 cm i magmått TILL DEN 19 JULI annars kan jag ej ha min dyra 10.000 kronors klänning.
Det är verklgein panik.
snotcrow
telefonnumret t daniel berggrensson var till mig. Han sjunger i bandet som vi har anlitat