Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hmm om jag ska vara helt ärlig så är jag hellre med på MAT än bio så kan inte ni andra gå på den tidiga bion så möter jag upp efteråt så kan vi äta och dricka lite då. Haha...

Jag ser ju hellre filmen sen isåfall... är ju skittrist att missa den SOCIALA biten lixom!!!

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera om ni går på den tidiga så hinner du väl ändå vara med lite efteråt... Vill ju för f..n träffa DIG MED din galna brutta

• Anja 19 juli 2008

Hahahaha ojdå, har du elaka kollegor

Hmmm jag lyckas inte se på sf:s hemsida vilka tider filmen kommer gå men jag antar att den kommer gå två ggr typ en gång vid 19-tiden och en gång vid 21 tiden.

Den håller iallafall på i 1 timma och 41 minuter.

Så låt säga att den börjar kl.19. Då kan jag möta er direkt när den är slut. Om någon annan lixom jag inte tänker se filmen så möter jag gärna den personen innan. Jag kan ju vara i stan typ vid kl.20 eller så. Kanske t.om innan???

• Anja 19 juli 2008

Men du skulle se filmen va Gabbi???

Du är förresten oxå söt Jag gillar ju galna bruttor lixom... På tal om det som sagt... har du sett Anne! Möhippan har nog varit för hon har skrivit ett tack-status inne på facebook.

Min stora fråga är nu alltså... VARFÖR HAR HON INTE RAPPORTERAT!!!!!?????

• Anja 19 juli 2008

Hihi perfekt

Jag vågar ju inte vara ute för länge heller, eller bli berusad för den delen. Jag har ju fått för mig att jag blir hippad dagen efter (nationaldagen)

• Anja 19 juli 2008

Nix den 5 juni Dagen innan Nationaldagen

Kan du då Hedebris?

• Anja 19 juli 2008

Jag hade nog bokat för säkerhetsskull men det verkar inte gå att göra det ännu. Troligtvis inte förrän den haft premiär eller?

har lagt in bilder på mina stayups i bloggen. Är så jä..la nöjd med att de är bruna nertill med cremefärgad spets så man slipper VITA strumpbyxor

jag vill ju ha BRUNA ben lixom

anjasbrollops.blogg.se/1211809230_stayups.html

• Anja 19 juli 2008

Embo81

hehe det var ju det jag skrev där uppe att jag tyckte ni kunde se den tidiga bian och så möter jag er efteråt så kan vi äta och dricka lite då så slipper jag stressa ifrån Emils brännbollspicknick oxå

• Anja 19 juli 2008

Blir toppen så tycker jag

• Anja 19 juli 2008

Jag funderade annars på La Italia... har aldrig varit där o tycker jämt det ser så mysigt ut när jag går förbi...

hihi bara för att säga emot dig lixom fröken Planera

hehe

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4