Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Haha jag har inte ens vågat YPPA det för Daniel

• Anja 19 juli 2008

Måste berätta vad jag precis har gjort... jag är HEMSKT och ÜBERFÖRVIRRAD... Detta är härmed bevisat!!!

Minns ni att jag skcikade förfrågan t ett band som tog 17.000 kr och var sex personer, som skulle ha reseersättning från växjö, mat åt sex personer och dryck åt sex pers under hela kvällen...

japp jag gjorde en FÖRFRÅGAN, sedan bokade jag bröderna berggrenson men kunde ej bestämma mig för hur stor del av kvällen vi ville ha underhållning.

En månad senare får jag ett mail med en förfrågan där det stod, hej anja, jag undrar om ni har bestämt er angående underhållningen den 19:e juli, varpå jag tar för givet att det är VÅRT band som undrar om vi bestämt oss för hur mkt underhållning vi vill ha och mailar t dem att jag tror vi endast vill ha underhållning på kvällen o ej vid middagen, varpå han skriver att vi prel-bokar det.

Nu får jag ett mail från honom med detaljer, där han skriver att de är sex pers som ska ha mat, en back m dricka osv...

jag inser att SHIT det är fel band... All kommunikation jag haft med, vad jag trodde var VÅRT band, har varit med FEL band.

jag har nu mailat det bandet och förklarat att allt blivit helt fel och att vi redan har bokat ett annat band och att jag hela tiden trott att det var detta band jag talat med.

Jag har även mailat VÅRT band och förhört mig om att vi fortfarande är bokade hos dem.

Nu får jag sån jä..la ångest. Vilken tabbe...

Jag har ont i magen ohc känner mig helt stirrig. Tänk om de inte har oss prel-bokade längre.

Men då borde de väl hört av sig...

Det sista de skrev t mig (det rätta bandet) var att vi preliminärbokade vårt datum, sen har jag mailat fel band under resten av tiden.

shit shit shit...

nog måste vi väl fortfarande vara aktuella för VÅRT band då, eller?

• Anja 19 juli 2008

Fick mail från det FELAKTIGT bokade bandet nu att det är ok och att vi avbokar...

shit så hemsk jag ÄÄÄÄR.

Men alltså ve och fasa, tänk om bröderna berggrenson inte räknar m oss längre för att vi ej hört av oss!!!

• Anja 19 juli 2008

Jag har ju trott att jag hört av mig men har pratat med FEL band!!!

• Anja 19 juli 2008

haha ja, det bandet avbokade bara... så sjysst!

men grejen är den att jag skickade en förfrågan till dem i januari i tron att de var verksamma i malmöområdet. De svarade och gav en prisuppgift på 17.800 för en spelning + reseresättning från växjö, där de tydligen bodde och så skulle de ha mat och dricka under kvällen, de var sex personer. Jag mailade tillbaka att det låg lite utanför vår budget men tackade för att de svarat så snabbt etc.

när jag sen fick tag i bröderna berggrenson så prel-bokade vi dem men jag kunde inte bestämma mig för hurdan underhållning jag ville ha.

En månad senare kommer ett mail från någon som heter tommy, som undrar hur det blir med underhållningen den 19:e juli.

jag tog för givet att det var en av de andra bandmedlemmarna i bröderna berggrensson, då jag redan avbokat de andra.

visade sig ju att det ITNE var som jag trodde.

Så jag hade ju inte en jä..la tanke på att jag pratade m ett ANNAT band, utan trodde bara att det var ett mail från en annan bandmedlem i det rätta bandet.

såååå knäppt!

Hoppas nu att jag inte AVBOKADE bröderna berggrensson, haha, så jag skickade det mailet t DEM som var ämnat för bandet i växjö.

men shit, det KAN jag väl bara inte ha gjort!

• Anja 19 juli 2008

jag och daniel är inbokade på valskursen den 28 juni oxå

• Anja 19 juli 2008

japp, vi ska gå samma kurs som flamora

• Anja 19 juli 2008

hmmm vad är det för adress?

• Anja 19 juli 2008

Vet inte, det går nog inte att se förrän man bokar... Ska jag boka åt dig?

Fast då behöver jag såklart dina uppgifter... om du vill kan du lägga till mig på msn så kan jag prata m dig under tiden isåfall... om du inte vill vänta menar jag.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4