Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
ok, jag har lagt till dig nu... hmm undrar om det funkade???
ok, jag har lagt till dig nu... hmm undrar om det funkade???
Hedebris... menar du att ni är inbokade på studiefrämjandets danskurs? Jag hittar inget på det datumet. står 31 maj och sen 28 juni och sen 13 september. Är du säker??
Tina75
varför rasar inte jag i vikt när jag blir stressad... Äh jag reagerar ju med att äta i alla situatiner. Depp, stress, lycka, mys, trötthet, hmm allt får mig att bli extra hungrig, sugen och gör att jag äter mer än vanligt *asg*
Då ses vi kanske där
japp
ska ut och promenera nu, sen ska jag t stan. Jag och Daniel ska och proväta vår meny idag kl.15. Mkt nice
Läste du om vad jag gjort med bandet???
jag är banne mig hopplös... De har inte svarat på mitt mail ännu men jag hoppas ju verkligen att vi fortfarande är bokade hos dem. Suck...
Men Annelieee
du är ju skitsmal!!! gäddhäng hade jag gärna tagit men FLÄSKarmar är en annan femma
Även när jag vägde 57 kg efter Emil så har jag ganska köttiga armar. Har aldrig haft SUPERsmala armar, utan har ganska maffiga överarmar och lår och rumpa även när jag inte har minsta gnutta fett någonannanstans. Surt men så är det.
Men jag måste ner minst 5 kg till innan bröllopet och då kommer nog armarna att se mer ok ut för det är verkligen de senaste 5-7 kilona som har gjort armarna så pass superfeta som de är just nu. Jag kan icke se dem på det sättet. Urk...
sen hade det varit skönt att slippa snöra korsetten så hårt
nu måste jag rusa. Embo81 måste ju kunna se mig där jag sagt att jag ska stå
kram kram
Oj Hedebris
Du har gjort ett storkap
Embo81:s pojkvän var oxå redo att följa med. Jag är en sån mes att jag inte ens frågat Daniel
Idag har vi varit på provsmakning på tegners och jag säger bara WOW. Vilken underbar mat. Så himla gott!
Till förrätt har vi valt:
lax- och skaldjursballotin med örtsallad och citrusreduktion
Huvudrätt:
Långbakad oxrygg (helstekt ryggbiff på mkt låg temperatur så den är helt jämnt rosa) med smörad rödvin- och persiiljesky (ganska tjock, reducerad och såååå god), glacerade vaxbönor och färsk sparris och färskpotatis m persilja.
Helt underbart!!!
Alltså det var så gott att vi kände oss helt lyckliga
Embo81
fasen oxå, så jä..la retligt. Men du, ring dit och säg till dem att ni vill bli kontaktade ifall någon annan hoppar av.
Usch jag har fortf inte fått svar från bröderna berggrensson!!!
Känner mig lagom nojjig!