Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Sådär... nu hoppas jag att ni alla hittar hit!

• Anja 19 juli 2008

Haha, jag var runt och skrev hos alla som jag minns från gamla tråden... tror jag! Om ni kommer på någon får ni gärna hojta på dem

Förresten Wife to be, var ska du göra din bukett? Jag hade tänkt gå till blomsterfen men fick precis reda på här inne på BT att hon har mammaledigt. Trist men man får ju leta vidare!

Några rekommendationer... Florist är nog det absolut enda jag har kvar att boka in.

• Anja 19 juli 2008

vet ni...

sambon ska vara hemma imorgon så jag KAN FÖLJA MED TILL ÅKARP

Visst var det du som skulle köra ingenjörsbruden?

Du kom från sandbyhållet oxå var det inte så!

Vet du var Östra Torn är? Isåfall vill jag JÄTTEGÄRNA följa med! Vi bor nämligen precis vid den hållplats som heter spelmansvägen, där sandbybussen (166:an) stannar Nybyggt, så långt ut på fälten som man kan komma på ö.torn

Om du orkar plocka upp mig där och om det är ok för dig att jag hänger på så hojta till

• Anja 19 juli 2008

Vi ska nog gå till frackkompaniet som ligger i AF-borgen... känns menat då vi även ska ha festen där sen

• Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden...

Nääää, det är inte för gulligt... är jättefint! Klart det ska vara mycket hjärtan Är ju bröllop och kärlek lixom, hihi...

Ska länka dig till en karta så kan du se vart jag menar!

Äh va f..n... gick ju ej att länka... stod bara www.eniro.se hur mkt jag än höll på *asg*

Men du kör på sandbyvägen, svänger in höger på utmarksvägen, fortsätter rakt fram 1,3 km, sedan kommer du t en t-korsning, där utmarksvägen fortsätter rakt fram och spelmansvägen är vägen som går in t vänster...

Där ser du nybyggda radhus i rött tegel och grå träpanel Där bor jag, men jag går upp o ställer mig på vägen, så om du svänger in på spelmansvägen, från utmarksvägen så kan vi köra genom ö-torn, förbi sparta så kommer vi ju ut på östra vallgatan och kan köra smågatorna in till Anne.

Jag kan skriva ut en karta, fniss...

fattar du hur jag menar?

Gå annars in på eniro.se, sök på spelmansvägen, Lund. Zooma ut lite så ser du sandbyvägen, utmarksvägen och spelmansvägen... den lilla kvadratiska gröna plätten med en liten sjö, t vänster om utmarksvägen, ovanför spelmansvägen, där bor vi, men det är inte utsatt några hus på kartan ännu.

Shit är jag helt obegriplig nu *asg*

Jag messar dig mitt mobilnummer oxå för säkerhets skull, haha...

• Anja 19 juli 2008

Har messat dig i din inbox här på BT ingenjörsbruden...

Oj NEoMA det hade jag nog aldrig vågat *asg*

Fast jag är övertygad om att han hade gjort det jättebra och säkert gjort allt för att buketten skulle bli så som han visste att JAG vill ha den så är jag alldeles för mkt av kontrollfreak för att det skulle funka

• Anja 19 juli 2008

Men shit så roligt att få en bukett som man själv inte har valt, utan som ens älskade har komponerat

• Anja 19 juli 2008

Ja den är verkligen fin... Men han kan ju be om lite hjälp hos floristen oxå... de kommer nog DEFINITIVT göra allt för att hjälpa honom. Är nog inte allt för ofta en man kommer in och ska fixa buketten idag.

Så de kommer nog verkligen fråga ut honom, typ vad har ni för färgtema, har ni något annat tema (vilket ni ju har) och vad gillar din blivande etc... så det blir nog SKITBRA.

de gör nog inget exentriskt lixom, när de inte träffat bruden i fråga Typ en bukett av vass eller så, fniss...

• Anja 19 juli 2008

MatchlessLady

Jönssons... var ligger den? Har dom någon hemsida man kan titta på?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4