Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Jag har hört att Ego ska vara bra! Och ha rimliga priser! Kolla upp det!
Jag har hört att Ego ska vara bra! Och ha rimliga priser! Kolla upp det!
Ingenjörsbruden
när var det du sa att du skulle kunna åka ut t stoff och stil
Har fortf inte tagit mig ut där! Känner lite panik... haha
Nu har mönstret kommit... Spännande värre men då vill jag ju ha TYYYYYG så jag kan sätta igång. Lär ta ett tag för en amatör som jag, att sy en bröllopsväst till min m2b
Tina75
Det funkar nu iallafall HÄr är direktlänk till västarna. Jag köpte dock västseten då får man byxor oxå. Svarta kostymbyxor!
Enbart västar:
www.4baby4us.com/index.php
Väst + byxor:
www.4baby4us.com/index.php
ingenjörsbruden
den 24 funkar för mig! När hade du tänkt dig... Jag kan ju allra bäst mitt på dagen men då brukar ju NORMALA människor jobba, hehe...
Aaaahhh läste såklart fel 26/4 stod det *asg*
Hmmm tja du då får jag kolla upp det. Tyvärr tror jag att Daniel jobbar o jag är ensam m alla kidsen. Tyckte väl det lät för bra för att vara sant *asg*
Tina
menar du västar till män eller till barn... de västar jag LÄNKADE dig till är ju barnvästar!
Trodde det var barnvästar du skulle ha... Beställ nu för sjutton inte en barnväst till din man, fniss fniss
jag hade för mig att det fanns en guldväst till män?
Min man ska ha en silverväst m silverplastrong (jag vill såååå gärna att han ska ha ljusrosa plastrong men det KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA, han vägrar ) till en mörkt grå kostym och vit skjorta.
Barnen har svarta byxor, ivoryväst och ev silver eller ivoryplastrong och vit skjorta. Dottern har en jättefin näbbkklänning i gräddvitt/ivory där jag ska sätta på en ljusrosa blomma (där är en gräddvit nu som ska bytas ut).
Embo81
menar du att du går i kyrkan bara för att hitta en präst som du gillar? Eller varför...
Jag har inte ens tänkt tanken, fniss... Vi tar den vi får lixom...
Där fanns en präst jag gillade stenhårt... Han döpte mina gudbarn, helt underbar präst. rolig o personlig. Kanske skulle se om han fortf finns tillgänglig i lund!!
Hmmm nu börjar mina tankar snurra. Fasen oxå Embo, varför gör du så här mot mig
Embo81
har messat dig i inkorgen Tänker inte basunera ut namnet här, då kanske någon annan kniper honom den 19 juli
jag köpte dotterns klänning på little fairies
www.littlefairies.se
Den var på rea...
anjasbrollops.blogg.se/1204910869_postpaket.html
men tyvärr finns det inte kvar... kanske hittar du nåt annat??
Gå in på festkläder i menyn!
Kan inte din son ha ivoryväst med en slips i guld! Är ju jättesnyggt... Jag tyckte nästan att ivoryvästen skiftar lite i guld när man vrider på den.