Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

nej i min näsa luktar den yllekofta med gammal söt parfym som sitter kvar i yllet lixom... flowerbomb luktar nästan exakt likadant!

Det är sant... tnäker enbart på gammal yllekofta när jag känner den doften!

Helskumt...

nu ska jag rusa på föräldramöte men vi ses senare

Jennyfer om du ringer t tokyo eller så, så fråga gärna vad de tar för bruduppsättning, makeup och naglar, fniss... så får jag klarhet själv lyckas jag aldrig ta mig för att ringa för det är lite pinsamt att ha glömt fråga *asg*

• Anja 19 juli 2008

suck förlåt... skrev i fel tråd... suck igen

• Anja 19 juli 2008

Någon annan här inne som har lust att åka ut till Stoff och stil (Svågertorp) någon dag och kolla på mönster, sygrejor, tyger, fniss...

Jag ska ju sy västarna till pojkarna och till Daniel har jag bestämt... Och inte en enda tygaffär i Lund har brokadtyg... Så trist!

Däremot vet jag att jag såg det på stoff o stil, den butiken är ju så stoooor och nice Någon som har lust, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden

helgerna är lite komplicerade för mig då vi jobbar om varandra på helgerna o jag isåfall måste skaffa barnvakt.

Det är ingen som jobbar, lixom jag KNÄPPA tider som skulle vilja åka dit en förmiddag, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Hmmm hemma hos mig blir svårt med barn som lägger sig vid 19,20 och 20.45 och som INTE får väckas av högröstade samtal och skratt från vinpåverkade blivande brudar *asg*

• Anja 19 juli 2008

Men Fröken Planera

gå tillbaka med det andra halsbandet! Det måste väl ha varit åtminstone två veckors öppet köp eller nåt och så värst länge sen du köpte det var det inte! Väl?

Låter bra med ansvar för olika saker och att ta med egen dricka

• Anja 19 juli 2008

Gärna någon förrätt m skaldjur! Typ toast med räkor, skivad avocado, rödlök och någo röra m röd caviar typ...

Ääälllskar skaldjur!!!

• Anja 19 juli 2008

jag skiter högaktningsfullt i min diet den dagen...

• Anja 19 juli 2008

ja skaldjur är så jä..la gott!

Jag brukar göra nåt gott när jag är sugen på nåt ¨på kvällen o man har det hemma...

tar crabfishsticks och räkor, hårdkokta ägg i bitar, blandar creme fraiche, röd rom/caviar, hackad dill och lite majonnäs och blandar ner skaldjur och ägg i det, sedan rostar man mackan, brer på lite smör, lägger en stor klick av röran på och så en liten dillkvist o halv citronskiva på det.

MUUUUMMMMSSS... så jä..la gott!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4