Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Embo81

Nu har jag oxå bokat honom hihi

men duuuu, jag inboxar dig. Måste fråga om en sak!

• Anja 19 juli 2008

Ah...

hörni... nu kom jag på en sak! Har stortorget satt upp sin uteservering????

Isåfall kunde vi inte sitta DÄR och äta lite, dricka lite vin... om det är sånt här underbart väder kan man ju få lite sol oxå (sedan är ju stadshallen precis där så då behöver jag inte springa iväg så långt för att hämta Emil, fniss)...

• Anja 19 juli 2008

Ah just det, tio var det

hörni... nu kom jag på en sak! Har stortorget satt upp sin uteservering????

Isåfall kunde vi inte sitta DÄR och äta lite, dricka lite vin... om det är sånt här underbart väder kan man ju få lite sol oxå (sedan är ju stadshallen precis där så då behöver jag inte springa iväg så långt för att hämta Emil, fniss)...

• Anja 19 juli 2008

japp, annars kan vi mötas vid gräddhyllan, fika där, dricka kaffe och äta nåt, sen kan vi ju faktiskt förflytta oss när det känns som att det är dags för lite vin, fniss...

• Anja 19 juli 2008

NIx men jag vet att det är du, jag, anne???, embo81 och labbråttan kunde väl oxå!

Äh jag får scrolla bak i tråden och se vilka som anmälde sig... tror att flamora sa att hon kunde oxå! Vi var väl ett ganska bra gäng eller?

• Anja 19 juli 2008

flamora jag tror jag känner igen dig från fotot i ditt galleri

Men vi kan väl mötas utanför... Men vi får väl gå in o sätta oss sen, för folk skulle ju droppa in efterhand. Å andra sidan så känner ju de andra igen oss

Tror att du är den enda som är ny. Jättekul Nu har man ju pratat här på BT rätt länge lixom

• Anja 19 juli 2008

labbråttan

japp håller med Gillar priserna bättre oxå, hehe

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

hahahahaha

Så det är DÄRFÖR du vill ha med honom, visste väl att där måste finnas en anledning till att man FRIVILLIGT tar med sitt barn när man ska träffa en massa BRUDAR och snacka tjejsnack...

Jag har ju inget val

Men NU klarnade det... DU VILL INTE ÅKA HEM TIDIGT, så du har heller inget val egentligen, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Ojojoj ja fyyyy vad ni verkar ha det TUFFT OCH JOBBIGT

Måste ju vara SKITJOBBIGT att tvingas gå ut för att STÄÄÄÄDERSKAN ska kunna städa ifred. Shit alltså hehe

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4