Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ååååhhh SHIT shit shit shit brudar!!!!

Min klänning har kommit, min klänning har kommit, min klänning har kommit! Hade fått mail nu när jag kollade!!!

Jag är helt rusig!!!

Ååååååååååååååhhhh, jag har lixom aldrig provat den, tänk om den sitter som F...N... Tänk om den inte alls passar!!! Får panik....

Åååhhhhh jag är helt pirrig o stirrig o nipprig!

Min fina fina klänning!

Ska åka o hämta den men vet ju inte alls när min toastmistress har tid eller när hon på dreambride har tid!!!

Jag frågade henne om vi kan komma på torsdag för jag vet att både jag och jenny är lediga då men shit, shit shit...

jag har ju inte ALLS gått ner som jag skulle.

NU brudar... nu är det cambridge som gäller from i morgon. Detta om något var ju en spark i RÖVEN

• Anja 19 juli 2008

självklart ska jag inte äta cb på vår middag

• Anja 19 juli 2008

Åååhh ingen här... vill ju prata om min klänning

• Anja 19 juli 2008

Embo81

vad är det du inte fattar m bilderna

öppna upp bilderna i tex irfanview, paint eller något annat program där du kan fibbla m bilderna, (inte program för visning bara).

Sedan väljer du i irfan view, IMAGE, går ner till resize/resample, skriver in det antal pixlar du vill ha, tex 1000 om det inte får vara mer (tänk då på att skriva in 1000 på height och inte width om bilderna är längre på höjden. annars blir ju höjden längre än 1000. (obs bara exempel). Sedan sparar du bilden som något! (välj arkiv och spara, hihi)

Om du gör det i paint så öppnar du bilden där (högerklicka och välja öppna med... sedan väljer du paint (samma om du öppnar m nåt annat program) sedan väljer du bild och sedan ändra storlek och så skriver du in tex 50% både på höjd och längd (annars blir det tokigt) hehe...

sedan lägger du GENAST in bilderna här

Vi vill seeeeeeeeeee....

och nix jag har inte provat min klänning. Måste ju först ta mig till ronneby!!! Troligen på torsdag. Hon var inte säker på att hon kunde då, men hon sa jag skulle hålla det öppet så skulle hon höra av sig

Gissa om jag längtar!!!

• Anja 19 juli 2008

Har precis varit på ansiktsbehandling på LenHud. Shit så fin jag är nu, hihi... tittar på mig själv hela tiden.

Hon la lätt makeup på mig oxå... jag köpte ett solpuder från tromborg. Sååååå FINT. Ser bara så jä..la snyggt ut!

Min hy fick alltså sååån lyster av den här behandlingen. Hon sa att min hud var så torr att den bara sög upp produkterna så det sa slurp *asg*

• Anja 19 juli 2008

Imorgon ska jag gå in dit och köpa rengöringsmjölk, ansiktsvatten och ansiktskräm. Min hy ska vara perfekt till den 19 juli. I slutet av juni har jag bokat in en megabehandling (askungebehandling) som fokuserar på fuktåtergivning och anti-age och lyster. Ska bli så jä..la skönt. Jag undrar varför jag inte ALLTID har unnat mig själv sånt här?

Utan först NU för att jag ska gifta mig.

Detta ska bli ett inslag i mitt liv som jag tänker fortsätta med. Ska banne mig unna mig mer lyx i vardagen. Fotvård, hårvård, hudvård etc...

underbart

• Anja 19 juli 2008

Ja jag ska kolla upp om jag kan fixa det. Hade VERKLIGEN känts lite tryggare att känna någon där, haha...

Alltså, ni har tur om ni får oss på samma kurs, för vi (läs JAG) är sååå urusel på att dansa att ingen kommer lägga märke till om ni gör några misstag *asg*

• Anja 19 juli 2008

haha så han har lurat dig

Jaaaa Embo81, vi vill se dig i klänningen...

Ååååhhhhh tänk, på torsdag kväll kanske jag kan få lägga in bilder på MIG i min klänning för ALLRA första gången...

Inser ni att jag ALDRIG har provat den!!!!

• Anja 19 juli 2008

Anne

jag vill INTE uppröra dig på något sätt nu. Börja med att sätta dig ner. Gumman, Elvis är död.

• Anja 19 juli 2008

anne

vi vill ju alltså även veta

huuuuuur fiiiiin är ringen

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4