Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ooohhh Annelie jag bokade fotogrfen för bara en liten stund sen. Han var fullbokad till oktober egentligen så han tog oss på nåder kan man säga...

Han tog 3.900 för att fota innan vigseln, du vet såna där posebilder och sen vigseln och minglet utanför kyrkan. det är det billigaste jag hittat nånstans o jag gillar hans bilder.

www.tannus.se

Tyvärr är han ju fullbokad (det står t.om på sidan men lilla jag missade det, selektiv syn ohc han var sjysst nog att ta oss iallafall iochmed att vi bara bokade lilla paketet).

Berätta gärna ändå! Är nyfiken... vilken fotograf är det? finns det en hemsida?

• Anja 19 juli 2008

japp det sa han t oss oxå men att det bara var pyttesummor!

Blir ju inte så mkt!

Kul att ni oxå ska ha honom... det ska ju Embo81 oxå, haha...

• Anja 19 juli 2008

Det är nog ett rätt hyggligt pris Annelie...

Många tar 15.000 för det. (iallafall vad jag sett).

Han som vi ska ha tar 8.900 för hela dagen från 9.30 - 01.00

Är oxå då med hela tiden, men det har vi andra som ska fota. Inget jag prioriterar att ha proffsfoton från. Vi har många hobbyfotografer i släkten och deras foton duger åt det. En av dem ska vara med mig hos frisören osv Men vi ville ha NÅGRA proffsfoton, då främst från ceremonin och minglet utanför kyrkan osv. Lite roliga fantasifulla foton på oss innan vigseln är ju oxå kul att ha sen... speciellt som det blir så snyggt när de arbetat m fotona och retuscherat bort allt fult

• Anja 19 juli 2008

nix inte ett smack... ska prova ringa dit nu minsann...

• Anja 19 juli 2008

Det är verklgien skumt... de svarar inte! Ingenting står på hemsidan om att de skulle stängt ner, mailen kommer tillbaka direkt osv...

Jag blir så jä..la arg...

Är ju inte lunchstängt heller för det står att dom har det mellan 13.30 och 14.15.

Vad ÄR problemet????

• Anja 19 juli 2008

Mmm var just det jag gillade hos vår fotograf för jag avskyr oxå att posa... han skriver att han tar ej kort där vi posar utan han tar kort när han tycker att vi är naturliga, de där små ögonblicken osv

(sen var där ett brudpar i hans arkiv där bruden posar mer än vad jag tycker är trevligt att titta på, överdrivna leenden osv, men å andra sidan kanske man är så otrligt lycklig och överhajpad den dagen så man själv kommer se ut sådär oxå)

• Anja 19 juli 2008

haha det är nog öppet för allmänheten

Har inte ens tänkt så långt

Känns bara trist att inte kunna bjuda in PRECIS alla t festen, som är på vigseln men det går ju inte... är några till som frågat om det är ok att bara komma på vigseln och visst är det ok. Jättekul bara ju...

• Anja 19 juli 2008

Hohohoho ja eller hur

Ni är så välkomna så

Dyker du upp idag förresten? Vi ska ju fika, träffas vid gräddhyllan 17.45 typ, sedan kommer folk att droppa in fram t 18.30 tror jag, vi käkar lite, dricker nån kaffe etc sen förflyttar vi oss (de som vill och kan och orkar) t stortorgets uteservering (är den uppsatt, det MÅSTE den ju vara) och tar nåt glas vin...

• Anja 19 juli 2008

vår fantastiska vigsel... gulp... tänk om den inte alls blir fantastisk... tänk om INGENTING klaffar! Shit shit shit...

nu fick jag lite prestationsångest, när en annan planerande brud med mkt höga krav ska titta på min vigsel, fniss...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4