Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hmm nä vi har inte bokat bord... hoppas på att det går att KLÄMMA IN SIG...

finns ju rätt många bord där inne...

Jag kommer att vara där 17.45
    Ivan är oxå sjuk... har nog oxå ungefär 39 i feber stackarn... Jag har dock fått sova inatt så jag är ganska pigg.

• Anja 19 juli 2008

Det paret har jag sett här inne på BT, kände igen brudgummen, hihi... Hans kläder (bilder på honom) har legat ute på annons, jag svarade på den, hihi... lite kul!

• Anja 19 juli 2008

Tack för ikväll tjejer...

Jättekul det var att träffa dig oxå Flamora

• Anja 19 juli 2008

Hedebris... just det, jag visste ju att du skulle med och skrev ett inlägg och tillade det men självklart var det precis när spökkvarten inföll här på BT (dvs 00.15 på natten) så det inlägget försvann, sen glömde jag skriva det igen nästa dag.

• Anja 19 juli 2008

Gokväll

Fröken Planera

Ingenjörsbruden skrev ner detta recept häromdagen:

kyckling
    mascapone
    fryst spenat (hackad)
    soltorkade tomater (i olja)
    vitlök (några klyftor)
    olja (ngn dl eller så till stekning o i spenaten)

färsk tagliatelle till

rostade pinjenötter till servering!!!

det räcker ju för att vi ska veta vad vi ska ha

• Anja 19 juli 2008

Matchesslady... åååhhhh så underbart. Grattis.

jag som var sååå nyfiken på hur ni såg uuuuut! Kan du inte lägga in någon bild med kapade huvuden

• Anja 19 juli 2008

labbråttan83

ja jag tänkte mig typ bara något mellanting mellan "tryckare" och typ, lite mer sofistikerat, typ vals, att man bara håller varann på lagom avstånd, lite snyggt och rör sig till musiken *asg*

men jag vill oxå sååå gärna köra en riktig vals! Eller foxtrot.

fasen oxå, jag jobbar både den 31 maj och den 28 juni. Blir helt knäckt!!

• Anja 19 juli 2008

Matchesslady

Åh så fina ni var! din bukett är otroligt vacker. Gillade kjolen jättemycket Kul att du ville dela med dig. Är så roligt att se alla andra som gifter sig.

Flamora

Den dagen har nog vi oxå tänkt boka Måste bara se om jag kan byta bort den lördagen, för jag jobbar då oxå.

• Anja 19 juli 2008

Tycker personligen att den dagen är bättre, för då är lektionen mer aktuell på själva dagen. Hade jag gått på kurs nu i maj så hade jag inte kommit ihåg ett skit på bröllopsdagen *asg*

(vet ju ej hur mkt tillfälle man får att träna lixom)

• Anja 19 juli 2008

Embo81

ååååhhh blir sååååå avis på dig som glidit runt i din klänning. Får mer o mer panik över att jag MÅSTE gå ner alla mina jä..la kilon. Min klänning kommer ju om typ 2-3 veckor.

Då ska minst 5 kg vara borta och till bröllopet minst 5-8 kg till. Sparka mig i röven NÅGON!!!

Har du inte något foto vi kan få se

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4