Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Anne

träffas gärna snart... har ju varit så jä..la förkyld... blev det på kvällen sen, i lördags, så jag har inte orkat NÅNTING... knappt gå upp för trappan lixom, så jag har låtit cb-kuren vila liiite... kört kombinerad för att få i mig lite riktig mat oxå, så det har inte hänt så mkt m vikten sen sist... Stått still ett par dagar. Men idag kör jag igång ordentligt igen.

Denna helgen går allt åt pipan igen oxå för då fyller ju Emil år så då blir det middag och kalas här hemma två dagar på rad med min och daniels släkt... men nästa vecka ska jag under 80 kg och till slutet av maj när klänningen kommer ska jag vara nere på 75, sen hoppas jag lägga mig på 70-72 till bröllopet

• Anja 19 juli 2008

Fredag, dagen innan din dotter remember

• Anja 19 juli 2008

Jo jag såg den i datorn... supermysig film

• Anja 19 juli 2008

jag kan ej bränna ut, har inte den finessen i min dator... eller jo det ska gå men det GÅR inte... fniss

men om någon av er har msn så kan jag skicka över den

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Har inte kollat eller testat att beställa från godisprinsen... hoppas verkligen att man kan det...finns det inget "kontakta oss" på sidan så man kan fråga?

Menskoppen kan jag inte testa förrän om typ 2,5 vecka men jag lovar att rapportera...

Har dock provat den och anpassat den (genom att klippa av en bit av själv tappen nertill, den man ska dra ut den med, den får ju ej reta/kännas) och jag kan säga att jag blev positivt överraskad. Den känns inte alls... Lätt att sätta in och SVÅR att dra ut, dvs den sitter ju med vakuum vilket är betryggande för hur full den än blir kan den lixom inte glida ut *asg*

Utan man måste klämma till på den för att vakuumet ska släppa o då får man lätt ut den... Känns skitsmidigt så jag hoppas det funkar...

Den sitter ju verkligen på ett sånt sätt att den inte kan glipa nånstans lixom, så att läckage och sånt tror jag inte man behöver oroa sig för

Det återstår att se... Lovar att berätta allt sen

• Anja 19 juli 2008

Vete sjutton hur man ska göra för att hitta någon då...

har ni hans mobilnummer?? Sök på lite olika sätt... fast det har du kanske gjort!

Var någon här inne på bt som rekommenderade en annan sida (en fulingsida) som hon kallade det...

Den sidan hittar tydligen även folk med skyddade nummer för den tar sina uppgifter från såna ställen på nätet och överhuvudtaget såna ställen som delar ut reklam, som folk beställer grejor på och där folk registrerar sig m adress av olika anledningar...

Sök på BT... jag minns verkligen inte vad sidan hette eller vad det var för tråd... sorry

• Anja 19 juli 2008

Den kostade 290 kr har jag för mig

• Anja 19 juli 2008

m tanke på att man aldrig (förhoppningsvis) behöver köpa bindor o tamponger igen och att den har en hållbarhet på 10 år så sparar man MYCKET pengar för att itne tala om att man sparar miljön

• Anja 19 juli 2008

Jag köpte den som heter lunette... tyckte den såg bäst ut och har sökt och läst om menskoppar... den verkar ha mest fördelar

Finns två storlekar... en för personer som är antingen under 30 år eller ej fått barn vaginalt, eller en större för personer över 30 eller som fött barn vaginalt

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4