Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Nä hemsidan är skitkass!
Jag har messat mitt nr till din inbox här på BT
Ser du det?
Nä hemsidan är skitkass!
Jag har messat mitt nr till din inbox här på BT
Ser du det?
MatchlessLady
jaaa men då vet jag! Dem har jag hört mkt gott om! Måste kolla upp
NEoMA
Flowerhouse måste oxå kollas upp, hihi... Någon speciell florist du kan rekommendera?
Har dom någon hemsida?
Ingenjörsbruden
tack själv.... supertrevligt! Och vilken lyx att få äta en sallad sådär på en lördag hehe
Såg onekligen skumt ut och jag hittade ingenting som satt bra. Skyller på bh:n (inte AAAAALLS på mina tuttar)
Vi måste verkligen göra om det snart, alltså inte åka t kvinnligt under, utan träffas och fika och prata bröllop
My style
jag blir sminkad på samma ställe som jag gör håret.
Tror att hon sa (frisörskan) att hon börjar m att lägga upp mitt hår på spolar... medan jag sitter där m håret i spolarna så sminkar makeup-artisten mig, sedan tar frisören över igen och fixar klart håret. Smidigt upplägg tyckte jag och gör att allt inte tar sååå lång tid.
Jag ska vara hos frisören kl.11 och de beräknar att jag ska vara klar 13.30. Ska ha en normal, kanske liiite häftigare brudmake-up och en normalkomplicerad frisyr med slöja under uppsättningen.
Vill verkligen lyxa till det denna dagen. Tror aldrig att jag kommer bli så stylad någonannan gång så det får det vara värt.
Nu glömde jag fråga om priserna men ajg vet en annan tjej här på bT som hade bokat några dagar innan mig och hon hade fått priser på 500 kr för smink, 500 för hår och 50 för naglar (jag ska oxå göra naglarna där fast dem fixar jag dagen innan).
Så jag räknar kallt med samma pris. ska ringa dit på måndag och fråga för säkerhets skull...
Det är på tokyo makeover som jag ska fixa mig... precis mitt emot stationen, bredvid wraphouse
500 för naglar ska det självklart stå.. haha
Sen ska jag även göra ögonfransförlängning men den funderar jag på att göra några dagar innan på Gildaskolan i Malmö... mkt billigare
Det är påbyggnad (fejk)
ja priserna är skitbra, därför blir jag lite nervös när jag tänker på att jag glömde fråga, *asg* Tänk om det inte alls stämmer
Om jag hade varit du så hade jag kontaktat dem på make up store... jag har pratat med dem och de tar typ 900 för makeup (och de är ju såå jä...la bra) så jag har bestämt att om jag inte blir nöjd m provsminkningen hos tokyo makeover så kommer jag att anlita någon på makeupstore.
De tar såklart reseersättning oxå, så om ni bor långt bort kanske det inte är värt det men annar hade jag lätt valt dem Älskar deras produkter och de kan verkligen sminka.
Och japp, i mina priser ingår prov-makeup och prov-uppsättning
Anne
du är GALEN om du inte köper den ringen på Ullners...
gillar dem sååååå skarpt och den ringen glittrade mer och var mer stilfull än alla andra ringar jag NÅNSIN sett...
jag hade gjort VAD SOM HELST för den ringen... (så passa dig sen, om du nu köper den, hehe )
Fröken planera... låter som såna smycken ajg vill ha...
Ska ju ha hjärtan! kanske får ta en sväng till smyckesboden. Hur mkt gav du för dina smycken (förlåt ofin fråga, hehe)
jag vill se både skor och smycken... lägg in bilder NUUUU...
ingenjörsbruden... dina underkläder var SUPER...
hola brudar...
jag kmmer nog att befinna mig på stan hela torsdags förmiddag... Emil fyller år på fredag så när jag varit på stan o fixat allt som fixas ska så måste jag åka hem och baka, baka baka och fixa m presenterna sen hämtar jag barnen 16.30 och sen är det middag och bla bla bla...
Så tyvärr får jag nog hoppa över...
jag är så hopplös att få med på eftermiddgar... Förmiddagar är ju min melodi