Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Fysio, hihi låter hur skojigt som helst. Du får ge full rapport på vad som händer vidare

• Anja 19 juli 2008

godmorgon allihop

Embo81

Vad sjutton gör du uppe kl. 06.06 på morgonen????

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

VAAAA?? Det är ju en sån sak som absolut inte FÅR hända... (precis som att man bokar fel band bröderna B har inte hört av sig ännu, gulp)...

Vad gör ni då? Ringer alla och ändrar tiden eller skickar ut nåt kort?

• Anja 19 juli 2008

Är definitivt på ang filmen...

Gärna en vardag! Man vågar ju inte boka upp helgerna, för man vet ju inte när man blir hippad *asg*

• Anja 19 juli 2008

Måste kolla mitt schema sen... pallar inte hämta väskan m kalendern just nu *asg*

• Anja 19 juli 2008

jadå, så har vi oxå gjort!

• Anja 19 juli 2008

Vi har beställt tårta från ultimate cake i malmö.

Hurdana tårtor har Tegnérs?

skönt att höra att där är fler knasbollar, haha

• Anja 19 juli 2008

YO ALLIHOPA

Idag har jag haft en minimöhippa med min svägerska som (det ska jag nog inte veta) inte kan vara med på möhippan.

Vi hade bestämt att mötas vid dagis när vi lämnat barnen (de är på samma dagis) och göra nåt ihop. Jag visste inte alls vad.

Vi åkte ner t stan... köpte frukost på espressohouse, som vi satt och åt på en parkbänk i solen, sååå mysigt Sedan tog vi tåget t helsingborg, åkte över t helsingör.

där har vi druckit öl i solen, rökt (vanliga cigg alltså men det känns alltid lika busigt *asg*), ätit underbar mat, druckit vin, shoppat (jag hittade en jättefin svart topp och en knallrosa munkjacka) gått omkring och njutit av alla underbara små torg och gator och butiker, ätit glass m grädde och sylt osv.

Mina fötter är så ömma och vi har haft såååååå mysigt.

Bilder finns i bloggen:
    anjasbrollops.blogg.se/1211555411_mysdag.html

BANDET HAR INTE HÖRT AV SIG...

Det ger verkligen en jobbig känsla, men de är säkert mkt upptagna. Labbråttan vad KUL att de var så uppskattade på högskolan. Det får mig ju att ÄNNU mer hoppas att inget gått snett. Men det borde dom ju hört av sig om eller hur???

Alltså om vi inte längre var bokade så borde dom ju SÄGA det till oss!

Angående bion så kan jag på torsdagen, det är den ENDA dagen i veckan som jag är typ ledig.

men jag kan inte förrän lite senare, då jag ska ha picknick och brännboll med Emils klass kl.17. Tippar på att det varar ca 2-2,5 timme, men sen kan jag komma ifrån. så jag kan vara på stan tidigast kl.20.

Jag TROR ju att min möhippa är dagen efter så jag vet faktiskt inte hur länge jag vågar stanna ute. Jag känner mig tämligen säker faktiskt för det är min enda lediga helg och på lördagen ska vi ha barnkalas för Alice vilket mina vänner vet.

• Anja 19 juli 2008

Fick oxå bilden i mobilen... men va f..n min mobil är sååå kass att se bilder på. Jag vill ju se en STOR bild

Hon såg superfin ut. Jättesmal!!! Supersnygg!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4