Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Godmorgon

härligt Anne... det är nästa torsdag så denna gången ska du inte slippa undan

Labbråttan

skumt att det var så annorlunda färg. Som jag har förstått det kan inte en ring vara i 24 ct guld för då är den helt böjbar, alltså det är så mjukt att det går att tex bita i den och göra märken. (inte för att man kanske gör det) men om det bara, som i din sambos ring är ett inlägg av guld I titanet så funkar det nog bättre.

Shit 17 dagar kvar för Labbråttan och en månad för Anne. Jag måste säga att jag fick lite panik när jag läste det.

JAG ÄR INTE KLAR MED ALLT... JAG HAR MASSOR KVAR... gulp!!!

Ska ha pysselkväll m mina tre närmsta väninnor (de som är lite mer insatta i bröllopet) den 9:e juni. Då ska vi fixa m bordsplaceringen, gästpresentationerna, festprogramsomlagorna och placeringstavlan och placeringskorten. Shit alltså...

Det är HUR mkt som helst...

• Anja 19 juli 2008

Embo

håller tummarna att din klänning är PERFEKT den här gången Annars får du äta upp dig lite

• Anja 19 juli 2008

Exakt... så kan jag titta på. Stärker karaktären (NOT)

• Anja 19 juli 2008

japp, jobbar idag... ska sticka snart, om en timme ganska exakt... jobbar bara kort dag, drygt fem timmar...

Sen jobbar jag desto mer torsdag till måndag... Då är den kortaste dagen 9 timmar och den längsta 14 timmar

• Anja 19 juli 2008

anjasochungarnas.blogg.se/

hihi titta på min älskade busunge till minsting... han har ju fått så långt hår nu att det hänger ner i ögonen så han har alltid klämma i håret nu coh jag VILL inte klippa honom för jag tycker att han är URSÖT i klämma så jag kommer med lama ursäkter hela tiden när daniel ber mig klippa honom. (han tycker att han ser ut som en liten tjej).

jag tycker det är vrålsött, haha

• Anja 19 juli 2008

Hallå hedebris... svarade på ditt inlägg inne på sommarbröllop 2008

HÖrni, är det någon som vet hur dags bion går... Filmen är ju 1 timme och 41 minuter. Så hur dags ska vi mötas på V.E.S.P.A?

Brukar bion börja prick 19 eller 19.15? Kommer aldrig ihåg.

Någon mer än jag som INTE ska gå på bion och som har lust att träffas tidgiare på restaurangen? FAsen så tjurig jag blir över att allt händer SAMMA dag *asg*

• Anja 19 juli 2008

F...n ja just det... skit oxå, det blir så jä..la sent!

jag som tror jag blir hippad dagen efter lixom (jag är såååå löjlig m min sömn om jag ska göra nåt speciellt dagen efter )

Om bion börjar 18.10 så är den ju slut 19.50 lixom... det är ju mer än en timmes väntetid!

Hmmm...

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hihihi shit så specifik du är

Aaaahh i Malmö, då ska jag oxå gå dit och kolla hehe

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

sandras, är inte det värsta sunkstället... fniss

har bara ätit fondue där någon gång...

haha

Stäket finns ju oxå men som sagt GLORIAS är ju inte helt fel heller

Nä jag skojar bara...

Listar upp lite här:

Klostergatans vin och delikatess
    Fellini
    VESPA
    Italia
    sandras
    Stäket
    Och bar
    Stortorget
    Karlssons trädgård
    Godset
    Glorias

Vore ju super om vi kunde boka något till kl.20 (även om biopersonerna kommer lite över åtta så kan ju jag vara där i tid och hålla bordet )

Så tjejer...

där är för o nackdelar m alla ställena *asg*

Så som läge, uteservering eller ej, dyrt, billigt, bra dålig service, god, mindre god mat etc etc...

Vad röstar vi på!??Ska vi utesluta Vespa pga de störiga tiderna eller?

• Anja 19 juli 2008

Fast nu har ju du ansträngt dig så Embo så det känns lite ruttet

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4