Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Flamora
f..n vad dåligt. Visst blir man arg
Flamora
f..n vad dåligt. Visst blir man arg
Gabbi
Älskad av Sonny låter super tycker jag...
Anne
vad härligt det låter som ni har haft
Det är verkligen INTE långt kvar för er...
Godmorgon
nu ska jag hämta min latte och slå mig ner här igen för jag ska kolla Made of honor. så att jag vet vad jag missar när ni är på bio
tittar in här då och då
Gabbi
fatta att jag har blåsor stora som enkronor och ca 1 cm upphöjda under fötterna, precis mellan trampdynorna där fram så jag KAN INTE GÅ.
det gör så ont att jag nästan blir tokig... Fy fasen alltså *asg*
Tur jag inte ska se den med er brudar för jag bölade mig igenom halva filmen *asg*
labbråttan
wow det är NÄRA!!!
ni är modiga... egna löften, gulp... jag vill säga så LITE som möjligt där framme. Har panik bara över att behöva säga ja inför alla. Just ordet JA låter så jä..la fånigt. Man kan lixom inte säga det på skånska, låter ju töntigt och då blir det ett sånt där ÖVERTYDLIGT jaaaaa istället.
Fy, det går inte säga ens JA och låta naturlig!!!
Vad duktig du är som fått ihop festhäftena... förstår att du kälnner lite panik men allt kommer ordna sig...
Anettan73
jag får ju inte veta när de ska ta daniel och han får inte veta när de ska ta mig...
våra vänner har ju fått för sig att vi har en PAKT. Är så jä..la löjligt att jag faktiskt blir sjukt irriterad.
Man vill väl för f...n inte veta när ens möhippa blir, men man vill gärna kunna planera in när ens sambos svensexa är för då blir man ju ensam m alla vardagsbestyr. Tror inte ens att daniels vänner har en jä..la aning om att jag jobbar många helger så tji får ju dom ifall de dyker upp en dag när daniel är ensamma m barnen.
så jä..la respektlöst att inte tala om för den respektive just när man har det som vi har det. Usch eldar upp mig här nu känner jag...
Mmm det låter skitfånigt men jag tycker verkligen att det låter ÄNNU mer korkat på skånska.
Man ska ju lixom tala HÖGT och tydligt så alla hör o så m lite eftertryck och ett långt A på ett skånskt JA blir apfult!
ja men alltså JAG vet att mina toastmistresses har koll och jag vet att de har fixat barnvakt eftersom daniel jobbar alla helger då jag inte jobbar.
Men jag vet faktiskt for a fact att daniels polare inte har en susning. Min ena toastmistress hade sagt t daniels bästa polare att vi har ordnat allt inför Anjas möhippa så ni får ju tänka på att ordna allt inför Daniels svensexa.
Jag vet oxå att min ena toastmistress är HELT EMOT att man sammanför svensexa och möhippa, det har vi talat om förr. Så det vet jag att de absolut inte kommer göra. Mina tjejkompisar har ingen aning om när daniels vänner kommer att ta honom.