Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

haha det spelade egentligen ingen roll, vill bara ha god mat och jag älskar maten där, men visst har stortorget ett bättre läge helt klart!

Är ju bara det att man så gärna vill sitta ute om det är en skön, solig kväll, men vi får ta det som det blir... vi kan kanske flytta ut när vi ätit i värsta fall

• Anja 19 juli 2008

urk så tråkig o humorbefriad jag lät i det inlägget *asg*

Självklart fick Embo mig på andra tankar (hon hotade att berätta för Daniel att jag gör som M gör ibland, dvs låter bli att informera)

• Anja 19 juli 2008

Stortorget blir perfekt, jag anländer så fort jag lyckas ta mig dit med mina jä..la värmeblåsor under fötterna

ÅÅåhhh nu ska jag ta bussen om tio minuter, om någon timme sitter jag m värsta brudfrisyren lixom...

makeup kan det nog inte bli tal om, för SHIT som jag ser ut! Det är INTE klokt...

kan knappt prata. JÄ..la HERPES. Hur f..n kan man få tre stora jä..la blaffor SAMTIDIGT!!!

lägger in bilder ikväll

• Anja 19 juli 2008

hemma igen

blev inga bilder brudar... tyvärr...

hon gjorde ju ändå bara en slarvigare variant av min uppsättning så att vi skulle vara överens och jag skulle få en aning om ungefär hur det skulle bli... Så hon tuperade inte eller så utan svängde bara upp och nålade fast så det blev som en bulle där bak lixom... den hamnar lite högre än jag tänkt i och med att slöjan ska fästas under, men det såg ut att bli toppen.

Ska bli sååå kul att se det riktiga resultatet på den stora dagen. hon fattar precis hur jag vill ha det och det känns toppen + att hon är supergullig.

makeupen väntar vi med till den 16:e. så det kan jag ju ta bilder på iallafall...

alltså ni kommer garva när ni ser mig i morgon för jag ser FÖR JÄ..LIG ut.

mina läppar ser ut som en misslyckad collageninsprutning!

• Anja 19 juli 2008

minhemligabrollops.blogg.se/1212575755_kluven_i_val_av_buket.html

Användarnamn: Wedding (stor W)
    Lösenord: 19juli (inget mellanslag)

snälla snälla gå in och rösta I BLOGGEN för idag FÖLL JAG PLADASK, satt och stirrade när jag slog upp sidan 45 i tidningen weddingflowers.

Där var lixom DRÖMBUKETTEN!!!

den är såååå JAG, men det är ju även den enkla buketten med endast ceriserosa gerbera! Suck... jag blir faktiskt galen.

Jag är så rädd att jag ska ångra mig om jag aldrig får ha den där RIKTIGA, lite mer avancerade brudbuketten! Om jag väljer den enkla lixom... Man gifter sig bara en gång (tänker man ju iallafall) och då vill man gärna ha ALLT och även om jag verkligen älskar den där gerbrabuketten i ceriserosa så dregglar jag efter något mer avancerat.

förstår ni hur jag menar...

• Anja 19 juli 2008

Gokväll

kommit hem från jobb precis... grrrr på bussarna som bara går en gång i timmen. Missade bussen som gick 22.10 så jag fick ta den som gick 13.10 istället

Vet ni, min blåsa under foten är inflammerad. Gör så ont i foten. blir galen. Blåsan är illans röd runt omkring. Detta har hänt mig en gång tidigare. På exakt samma ställe. Blåsan är ju enorm, går från undersidan av foten ända fram mellan tårna så det går lixom inte att sätta compeed där. det lossnar ju

• Anja 19 juli 2008

skrev ett långt inlägg från jobb innan o svarade på en massa grejer som folk skrivit men det försvann...

vad f..n var det med bt innan idag?

• Anja 19 juli 2008

Gabbi, jag som trodde du skämtade när du berättade att du hade en vodoodocka utav Anne... gnuggade du jäst mellan benen på den eller hur gjorde du Kan ju vara bra att veta om man blir ovän m någon nångång

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4