Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Embo81

menar du att du inte kommer alls eller bara att du skippar bion väl, och möter upp med mig och gabbi på glorias 19.30

• Anja 19 juli 2008

Aaahh GÖTT mina pengar hade oxå kommit in. Skumt för jag kollade innan i eftermiddag... Så nu har vi 18.000 mer på bröllopskontot. Daniels pengar k ommer troligtvis in imorgon så då blir det 4.500 till.

Sen fattas bara typ 15.000

• Anja 19 juli 2008

Flamora jag är av någon anledning oxå en dag före. Blev HELT konfunderad idag när jag pratade m en annan mamma på dagis. Vi ska ha gemensamt kalas för våra barn på lördag ohc jag sa hela tiden att vi ses imorgon för att planera men vi ska ju inte sätta oss och göra det förrän på torsdag förmiddag, haha...

Så förvirrad måste jag ha framstått... hehe

• Anja 19 juli 2008

Embo

fattar verkligen att du reagerade. Hade ju varit en sak om han presenterat er direkt och verkat helt bekväm.

Å andra sidan så kan det vara så att han vet hur du reagerar och vet att du kommer att tycka att det är irriterande/jobbigt etc så därför har han inte sagt nåt och därför såg han obekväm ut.

Ni ska ju som sagt gifta er och det är dig han älskar. Han tycker säkert bara hon är trevlig lixom...

• Anja 19 juli 2008

Hahahaha

stackars lilla rådjuret som styltar omkring på så höga klackar. Du vet väl att hon kommer att få liktornar och halgusvalgusknölar och så

• Anja 19 juli 2008

hallå brudar...

nu har jag och embo snackat ihop oss...

vi tycker nog att stortorgets läge är så mkt trevligare att vi hellre går dit. Vi sätter oss på uteserveringen kl.19.30, sen tar vi bordet kl.20. Finns det då plats där ute så snor vi åt oss dem. Annars äter vi där inne och håller span ut så att vi kan snappa uteplatser om det blir ledigt.

vad tycker ni???

Glorias ligger ju lite avigt och embo ska ju SPANA

• Anja 19 juli 2008

Med VI menar jag alltså jag, gabbi och embo som kommer innan er andra...

• Anja 19 juli 2008

Men Embo

jag hade kunnat göra exakt likdant. (har gjort så) när man mött någon gammal fling eller så, som man pratar med. För JAG vet ju att det är noll och ingenting, och betyder NADA men det skulle ändå bli något jobbigt av det OM jag kom hem o berättade, jag mötte xxx och vi pratade lite...

Så därför håller jag käften...

faktiskt! Just för att det inte betytt nåt och jag inte pallar bråk om något som faktiskt är JUST betydelselöst.

Brukar du "bråka" om såna saker, eller tjura eller lixom bli påverkad av sånt, är du svartsjuk?

för isåfall förstår jag honom t viss del. Man pallar lixom inte berätta! Även om man skulle vilja.

• Anja 19 juli 2008

hehe

Du får väl vara latino för en dag så att han får känna på det

• Anja 19 juli 2008

Åh nu börjar jag nästan känna mig lite pirrig, hihi...

ska ju göra provuppsättning och makeup imorgon. Men ärligt talat! Makeupen får kanske vänta? ni skulle se mina maffiga herpesmunsår x TRE. Blääää...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4