Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Anettan

det ÄR ju just det. För att det ska låta ok måste man lägga melodi bakom, alltså sjunka på A:et. JA--a lixom...

Annars låter det såååå fult.

• Anja 19 juli 2008

Hihi jag har redan sagt till min toastmistress att jag vill sova hos henne så att jag ska få sovmorgon på morgonen. Sen om de har planerat att vi alla ska sova någonstans vet jag inte... Det hade jag däremot tyckt var SKITMYSIGT.

DAniel sover jag med varje natt. Jag skulle vilja sova med alla mina vänner och vakna med dem och äta tjejfrukost. Det är faktiskt min drömhippa...

så jag hoppas jättemycket att vi alla ska vara tillsammans ett helt dygn. Vet dock att det kostar pengar så jag vågar inte hoppas på det alla har det inte så fett...

men jag skiter totalt i aktiviteter lixom... vill bara att det ska kännas utformat KRING MIG med frågor, personliga grejor, små fyndiga saker lixom och att VI TJEJER ska vara tillsammans så länge som möjligt

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hehe

Vad roliga ni är...

Måste säga det till Daniel, att vi måste öva på kyssen. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte han kommer KYSSA mig inför alla, utan det kommer bli en sån där längre, lite mer eftertrycklig puss. Inga tungor alltså.

Han tycker sånt är jobbigt inför folk

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

vad roligt med så få som osa:t nej...

här har vi 12 som osa:t nej och 13 som fortfarande INTE osa:t. Jä..ligt dåligt m andra ord.

• Anja 19 juli 2008

Anettan

nej jag VET faktiskt det... Även där en säkerhetsåtgärd. Min väninna ville inte berätta för daniels kompis av rädsla att han ska berätta för daniel (som i sin tur skulle berätta för mig)och då ville inte daniels kompis berätta för henne (de har inte bestämt datum ännu dessutom)

• Anja 19 juli 2008

De är sååå jä..la smygiga och misstänksamma att det är knappt sant... men som sagt. Jag tror på nationaldagen, vi får se om jag har rätt

• Anja 19 juli 2008

Anne trot eller ej men JAG drog faktiskt ut Gabbi...

inte för att hon var svårövertalad precis haha

• Anja 19 juli 2008

Anettan

hahahahahha f..n va ball, garvar här vid min dator ska du veta... kan se det framför mig.

Stackars stackars tobbe och stackars dig (fast mest tobbe) hihihihi

vilken SYN!!!

Men det blir ju lixom en sån sak som kommer göra festen minnesvärd...

"minns ni när tobbe slängde mormor Asta över hela dansgolvet" lixom och så garvar alla

• Anja 19 juli 2008

Tur hon inte bröt lårbenshalsen för DÅ hade det ju inte varit roligt längre

• Anja 19 juli 2008

hahahaha ja det förstår jag

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4