Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Men hörni när jag menar MED tungor så menar jag inte alls vulgo, utan en sån där finare tungkyss typ gamla filmer (där dom troligtvis inte använder tungor) eller lixom en sån där lättare variant men inte bara en puss...

en lättare tungkyss UTAN synliga tungor. Det tycker jag inte alls är vulgo!

Men som sagt, en sån lär det inte bli för vår del eftersom DAniel är som han är...

• Anja 19 juli 2008

Nä jag får nog bara en eftertrycklig, lite djupare PUSS, en lite längre, innerligare puss lixom... lär inte bli en KYSS iallafall

• Anja 19 juli 2008

Låter bra fröken planera... boka bord på stortorget, så ser vi om det är ledigt ute

jag kan ju ej lova att jag hinner till kl.19.30 prick Gabbi men jag skyndar mig allt vad jag kan

kramis

• Anja 19 juli 2008

fröken planera det var alltså inte riktat till dig att DU ska boka bord, utan jag bara höll MED om att det är smartast att ändå ha en bokning som plan B ifall det ej är några lediga platser

f..n vi borde nästan kolla glorias oxå... deras innergård är ju supermysig!

• Anja 19 juli 2008

Finn är på mårtenstorget och mc antar jag du menar mcDonalds hehe och Max är ju lite off vid kung oscars bro och kanske iiiinte riktigt den typen av ställe man vill sitta och hänga på.

Jag undrar om glorias har kvällsol iochmed att gården ligger inuti lixom, bakom, innanför husen, hmmm... Vet ej! Men fasen jag har för mig att det varit soligt där de gånger jag ätit ute där. (mycket länge sen kan jag tala om).

Ingenjörsbruden

GICK det att boka utomhus hos Glorias?? eller det gick bara att boka inomhus där oxå?

Anettan
    Glorias ligger mitt emot stadsbibiloteket, nära centralstationen. Under stadsbiblioteket finns dessutom superbra parkering dygnet runt om man kör bil.

Hur är maten på stortorget? God???

På glorias VET jag ju vad man får, kan deras meny utantill, är ju ett säkert kort lixom. Sketagod mat. Men frågan är vad vi är ute efter?

Att kunna titta på folk som går förbi, äta billigt, äta gott, god service, mysigt WHAT?

haha

Jag är mest ute efter mysigt och god mat. Att sitta ute är en bonus för då kan man tjuvröka när man dricker sitt vin Jag skiter i princip på ifall vi sitter mitt i centrum med en massa poppigt/trendigt folk. hihi

• Anja 19 juli 2008

Detta är helt sanslöst, men jag har fått TVÅ munsår till. små jä..lar.

Nu har jag ETT STOOOORT på öveläppen och två på underläppen. Det är riktigt roligt...

Jag ska provsminkas imorgon. Ball... Lär inte bli nåt av det Men provuppsättningen får dom väl göra iallafall. Hoppas då att jag fått sommarens dos utav HERPES. Grrrrrrrrrr...

femton ggr hellre tre munsår NU än att vakna upp med en blaffa på läppen på den STORA DAGEN. Det är en av mina "små" fasor!

• Anja 19 juli 2008

anettan

ja alltså stortorget ligger ju på stortorget Tänkte det var självklart, fniss, men jag säger det iallafall... Om du kommer från centralstationen, går mot grand hotell, tar gatan till höger om grand (gågatan, lilla fiskaregatan) så kommer du RAKT på uteserveringen när gatan tar slut och du kommer fram t ett torg. Kunde inte bli enklare (nästan på).

Om du kommer från centralstation och ska till Glorias så går du över övergångsstället och tar vänster, följer husbyggnaden tills den tar slut (går förbi jättekul och malmborgs osv) sedan svänger du vänster går förbi ingången t malmborgs o fortsätter rakt fram på den vägen. Det är på den vägen på höger sida, mitt emot stadsbiblioteket som knappast går att missa

• Anja 19 juli 2008

Anettan

jag tänker nog inte göra det nu iallafall. grejen är den att jag upplever (har testat detta flertalet ggr) att när jag använder något preparat av de som sägs skynda läkningen av herpes så är det som att såren inte får blomma ut ordentligt.

Istället för att bli av med munsåren, visst läker de snabbare dock, så får jag ett nytt inom ganska kort tid, som att det MÅSTE få ha sin gång och inte vill ge sig.

I normala fall har jag kanske ett munsår per årstid. Använder jag preparat får jag hur många som helst.

Vågar inte chansa så nära bröllopet

• Anja 19 juli 2008

Eeehhh fröken planera

om man inte ska äta glorias pommes, varför ska man då dit

Deras tjocka underbara pommes, deras stekar och deras snaskigt underbara såser. Det är ju det som är hela grejen

• Anja 19 juli 2008

så bra anettan för mina beskrivningar utgick ju från stationen + att du kan dricka några glas vin och det är ju inte helt fel en härlig sommarkväll tillsammans med världens trevligaste BT-brudar.

det ska bli skitkul att äntligen träffa dig Vi har ju hängt här ett tag nu

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4