Finn är på mårtenstorget och mc antar jag du menar mcDonalds hehe och Max är ju lite off vid kung oscars bro och kanske iiiinte riktigt den typen av ställe man vill sitta och hänga på.
Jag undrar om glorias har kvällsol iochmed att gården ligger inuti lixom, bakom, innanför husen, hmmm... Vet ej! Men fasen jag har för mig att det varit soligt där de gånger jag ätit ute där. (mycket länge sen kan jag tala om).
Ingenjörsbruden
GICK det att boka utomhus hos Glorias?? eller det gick bara att boka inomhus där oxå?
Anettan
Glorias ligger mitt emot stadsbibiloteket, nära centralstationen. Under stadsbiblioteket finns dessutom superbra parkering dygnet runt om man kör bil.
Hur är maten på stortorget? God???
På glorias VET jag ju vad man får, kan deras meny utantill, är ju ett säkert kort lixom. Sketagod mat. Men frågan är vad vi är ute efter?
Att kunna titta på folk som går förbi, äta billigt, äta gott, god service, mysigt WHAT?
haha
Jag är mest ute efter mysigt och god mat. Att sitta ute är en bonus för då kan man tjuvröka när man dricker sitt vin Jag skiter i princip på ifall vi sitter mitt i centrum med en massa poppigt/trendigt folk. hihi