Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Men för f..n Anettan sov NU...

så du är pigg och utvilad ikväll...

det är kl. 19.30 på stortorgets uteservering. Om du ska med på bion så är det 17.30 vid SF om jag fattade rätt

• Anja 19 juli 2008

GAbbi

det är möjligen inte så att du har en vodoodocka som liknar MIG som du har skrivit BAD HERPES över hela flabben på??

Fatta att jag fick ta citodon igår för att kunna somna. Hela ansiktet gör lixom ont!!

• Anja 19 juli 2008

Anne jag LOVAR att jag gärna hade bytt med dig...

Du kommer nog ångra dig när du ser mig ikväll... Jag har alltså TRE stora blaffor ca 1,5 cm i diameter, två på underläppen och ett på överläppen, jag talar ca 15 mm stora, minst och jag kan knappt öppna munnen för de är så ömma, onda, och munnen är helt uppsvullen. Det känns i HELA huvudet.

Fatta CITODON!!!

• Anja 19 juli 2008

Hmmm Anne sånt där är jag värdelös på...

jag fattar inte hur verktyget här på bt funkar heller, för jag har ju runda bord och jag gör ett i taget men det blir lixom inte så att de hamnar tillsammans utan jag kan itne få alla borden att placeras någonstans. Varje bord är för sig själv. Fattar nada... så jag har gett upp det förb... verktyget. Så himla omständligt!

• Anja 19 juli 2008

Haha

bra, såg du hur mkt mer bling det är i den andra ringen!!!

åååhhh flamora jag vill så gärna se den i verkligheten

blink blink blink

• Anja 19 juli 2008

Fy era stackare... vet oxå folk som har problem med svamp, verkar vara ett jä..la skit.

Jag kör på med min förb... herpes (som tur är sitter den INTE i de regionerna, peppar peppar)...

Hade faktiskt en antydan t svamp vid en av graviditeterna men det var nog ganska lindrigt. försvann m filmjölk typ.

• Anja 19 juli 2008

Mina vänner kallade mig stålmusen när vi var yngre *asg*

Jag kunde göra vad som helst utan att få svamp, tvättar mig tex alltid m tvål där nere och tja, jag har nog haft tur på den fronten!

Shit bara dom inte gjort något skämt av STÅLMUSEN på möhippan *asg*

Jag lyckades alltid komma undan utan könssjukdomar oxå. Många hade ju inte den turen om man säger så.

Nu känner jag att jag INTE ska säga så här för då får jag väl megasvamp till bröllopet

så jag säger med stora bokstäver

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ, TVI TVI TVI...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4