Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hedebris

hmmm sitta o dricka vatten... Tror inte att jag skulle klara det faktiskt. Då skulle jag nog få stanna hemma istället. För att jag ska fixa att INTE göra saker som kostar pengar så måste jag undvika att utsätta mig för att vara i närheten av dem.

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hmm ja, om jag hade VELAT så hade jag säkert klarat det. Handlar nog mest om att jag i vissa fall, inte vill vara stark Tex när det handlar om att äta gott och dricka ett glas rödvin

• Anja 19 juli 2008

flamora

Daniel har köpt det vinet du ville ha, en BiB blev det. Ska jag ta med den på torsdag? Eller hur ska vi göra

• Anja 19 juli 2008

Vår alkohol gick på 13.000 kr. Jag mår nästan illa!!

Och så är jag jä..ligt besviken... 12 kvar som ska osa.

Två stycken ringde och osa:de nej ikväll. En gammal gemensam vän till mig och Daniel som jag faktiskt verkligen hade sett fram emot att träffa. Känner mig både arg och besviken.

Jag menar, när man skickar save the date kort i DECEMBER och sedan inbjudningskort i slutet av mars...

VARFÖR ringer personer då och osa:r NEJ DAGEN INNAN OSA:T GÅR UT?????

Kan någon förklara det för mig...

Är iallafall bra att dom osa:de. de andra tolv börjar man ju undra över... Det sjuka är att 6 utav dem har daniel påmint men ÄNDÅ osa:r de inte.

Det är bara vänner till Daniel kvar och han är ju både ledsen o besviken över att de verkar bry sig så jä..la lite och jag blir så rasande arg för hans skull.

men det är typiska såna där typer som inte alls fattar vad ett bröllop är eller innebär.

Gaaah var bara tvungen att KRÄKA av mig...

• Anja 19 juli 2008

Flamora

Är en 3-liters BiB och den kostade 110 kr.

• Anja 19 juli 2008

Daniel och hans systrar hade varit runt ÖVERALLT i alla butiker. De var iväg från kl.7.30 till kl.20 ikväll, gått igenom varenda butik...

Han kunde rekommendera en butik som hette Fleggaard. De var helt outstanding när det gällde vinet. Man kunde provsmaka i princip allting och de hade det största utbudet av vin och var enligt Daniel en av de billigaste butikerna när det gällde vin.

De andra butikerna hade oxå en hel del viner men inte riktigt samma utbud och inte förmånen med provsmakning.

Sprit åkte de runt i alla butikerna och skrev ner priserna och lyckades få tag i ALLT till de billigaste priserna.

Detta blev vår vinmeny:

Välkomstdrink:
    Katlenburger Exuisite

Förrätt:
    Lindemans Cawarra Crisp

Huvudrätt:
    Vin: Jacob´s Creek Shiraz Cabernet
    Öl: Staropramen (gott tjeckiskt på flaska)

Baren:
    Santa Monte Cristo Vitt vin
    Santa Monte Cristo Rött vin

Övrigt till baren:

Kopparbergs cider 33 cl (wildberries, strawberry/lime)
    Rom (ljus och mörk)
    Gin
    Vodka
    Baileys
    Malibu
    Whisky
    Cointreau
    Öl (Harboe)
    Jägermeister
    Konjak

Som sagt... Vi lär ha MASSOR över men hellre det än MARDRÖMMEN att något skulle ta slut...

• Anja 19 juli 2008

Skojar du med mig nu...

jag VÄGRAR skifta partner. Jag vill lära mig dansa med DANIEL och INGEN annan. Har skitsvårt för sånt.

det går jag bara inte med på.

Är det så att man måste det för då kommer jag att avboka kursen på studs. Daniel hade heller aldrig gått med på det. Vi vill lära oss att dansa MED VARANDRA. Det är lixom hela syftet!

F..n nu blir jag riktigt förbannad. Det står ju ingenstans att man ska dansa med olika människor. Gaaahhh så arg jag blev nu

• Anja 19 juli 2008

alltså vi betalar 500 kr för att lära oss att dansa BRUDVALS MED VARANDRA. Ingenting annat.

• Anja 19 juli 2008

alltså jag skäller inte på DIG Gabbi Jag blev bara så ruskigt besviken.

• Anja 19 juli 2008

Jaaa men du är så lätt att prata med, du är ju så social. Jag AVSKYR att prata med okända män, har nästan en fobi mot det. Seriöst, gissa om jag är dålig på att ragga på krogen hehe

Alltså jag AVSKYR det såååå till den milda grad så jag tänker verkligen inte byta partner, om jag så får sitta ner tills det är dags för sista timmen *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4