Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Gabbi

känner du förresten till någon utav våra viner? Har du smakat dem, är de goda

• Anja 19 juli 2008

Men du har MYCKET bättre självförtroende än jag Fröken Planera. Jag kommer bara tänka på ifall jag har dålig andedräkt och stirra ner i golvet lixom. Suck...

bläääääääääää

• Anja 19 juli 2008

flamora

shit vad gullig han är men jag hinner ju inte i tid t bion, tyvärr... jag och Gabbi ska ju vänta på er på Italia. Men hälsa honom att det var grymt gulligt av honom att erbjuda det

(grymt gulligt av dig oxå såklart )

Självklart att vi kunde köpa en box t er, när Daniel ändå var där lixom

• Anja 19 juli 2008

Fysio och fröken planera

bra nu har ni lugnat mig angående vinerna...

Fröken Planera

vi ska ha mendelssons som ingångs (jag får gåshud av den. den är så jä..la pampig och bygger upp en sådan härlig förväntan i början) men utgångs är jag inte hundra på. Skulle vilja ha något lite mer personligt på nåt vis, men det är jättesvårt att komma på nån lämplig.

• Anja 19 juli 2008

Jen82

trist, men nästa gång kommer du inte undan

• Anja 19 juli 2008

Åh vad roligt Annelie

Hade du väntat dig en så tidig hippa... Rätt smart att ta det så tidigt för man går kanske inte och tror att det ska bli ÄNNU lixom...

Jag har fortf inte fått min... men det börjar ju dra ihop sig nu o nånstans har jag ställt in mig på att det blir nu till helgen, men vi får väl se, hehe

Låter som en helt underbar hippa. Förstår att du är nöjd.

Vem är din tärna förresten Nyfiken...

• Anja 19 juli 2008

Annelie

ok, nä det har jag inte... tänkte det kanske var någon som jag kände till

Vet ni vad... jag är SKITBESVIKEN...

Osa:t gick ut igår och 14 stycken har inte svarat. Allihop på Daniels sida, och så en gemensam vän. VARFÖR osa:r inte folk.

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

du glömmer inte fråga din kollega idag va

• Anja 19 juli 2008

Åh Anettan vilken uppslutning!

Här har vi 12 st som tackat nej...

fyra av dem pga cancerbesked i familjen, en annan pga mkt jobbig skilsmässa (båda bjudna) så den ene tackade nej, en annan pga social fobi, en annan pga att han går på antabus, en annan som kommer långväga ifrån men där hon faktiskt inte fikc ledigt från sitt jobb trots att hon hade bokat hotell och allt, vet att hon verkligen försökt etc så jag antar att skälen är ok, men ändå...

Sedan är där ju 14 stycken som vi inte vet.

• Anja 19 juli 2008

Så hittills vet vi att vi blir 71 stycken...

Av de 14 som ej osa:t är jag iallafall säker på att 6 kommer, men övriga 8 har jag INGEN aning... Däribland Daniels pappa med fru (nix dom osa:de inte) och Daniels styvbror med fru...

Så konstigt att inte ens familj osa:r. Men så är det tyvärr...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4