Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Gokväll Annelie

Helt klart den tiaran m rosa stenar. Superfin

Åh så din dotter tog hål i öronen, wow... Alice skulle blivit grön av avund. Jag har sagt att hon inte får ta hål i öronen förrän hon är tonåring (hehe). Sån är jag... haha

Har läst så mkt om riskerna för allergier om man tar hål i öronen innan man fått mens osv. Man kan tydligen mkt lättare utveckla allergier mot allt möjligt då.

Vi har ju rätt mkt allergier i släkten. Min mamma är jätteallergisk mot pollen och pälsdjur och nickel osv. Min syster är allergisk mot pollen och alla stenfrukter, jag är allergisk mot katter etc... Så nä, jag vågar inte!

• Anja 19 juli 2008

Alice fyller ju fyra år imorgon by the way... Vilket datum är Théa född?

• Anja 19 juli 2008

Hahaha

ja det förstår jag! Hur fasen LYCKADES ni??? Det är ju otroligt! Så de har alltså samma födelsedag. Sånt är ju otroligt!

Jag trodde först att du pratade om min Alice så jag tänkte, eeehh näää hon är inte född 1 augusti men du har ju OXÅ en Alice ju...

• Anja 19 juli 2008

Perfa Gabbi... Då möts vi på fellini eller vad det nu blir lite tidigare och HÅLLER bordet, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Jag tycker inte heller det spelar någon roll! Fellini är inte ett dugg mysigt tycker jag men...

helt ärligt så skulle jag heller äta på italia, bara pga mysfaktorn. Men om ingen av er har upplevt att maten är nåt att ha så känns det ju lite bull!

Glorias innergård är mysig och deras mat är svingod och prisvärd. Men det är ett jä..la HAK I know, hehe... där har man hängt i sina dar...

• Anja 19 juli 2008

*asg*

nu försvinner jag ett litet tag... daniel frågade precis om jag inte kunde komma och lägga mig i soffan så att jag kunde få lite VAGINA-massage

Vilket VIDRIGT uttryck men va f..n...

• Anja 19 juli 2008

jaha ni

när vi preciiiis var mitt uppe i det så ringdes jag in på jobbet. Så där är jag nu...

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon

Vaknade nyss... FATTAR ni att jag kan säga så, haha...

Hemma skulle jag ju aldrig kunna sova till elva men på jobbet, där kan jag SOOOOOVA. Börjar inte förrän kl.13 så jag kan sitta här med er i två timmar. GÖTT

Vilken underbar helg det låter som att du kommer få Anne. Shit jag blir helt galen av avundsjuka (till skillnade från Gabbi som inte alls blir avundsjuk ) Vilken otrolig förmån och lyx att ha en stuga. Det är lixom nåt vi vanliga personer bara drömmer om

Och era budgetar låter toppen. ÖNskar jag kunde byta m vem som helst av er. Mår apa över vår.

Vet ej om jag skrev det här inne igår men vi fick ta 11.000 till räkningar från bröllopskontot igår och efter att Daniel varit iväg på lördag o handlat all sprit så har vi 27.000 kvar på bröllopskontot.

Vi fattas 40.000 och jag vet bara inte hur vi ska få tag i 40.000 Fruktansvärt dåligt mår jag just nu.

Helgen blir jobb... jobbar 8-20 på lördag och 11-22 på söndag så inte mkt annat Ska sova här idag igen eftersom jag börjar 8 imorgon och inte slutar förrän 22 ikväll.

Så det blir två dygn som jag inte ens ser mina barn. Men det kan säkert vara bra för just nu är jag så deppig över budgeten att jag faktiskt känner att jag inte orkar med nånting

Har inte vågat säga t DAniel hur lite som är kvar på bröllopskontot. Så han är iallafall lyckligt ovetande.

• Anja 19 juli 2008

Italia blir bra... Deras gård är verkligen skitmysig så det är klart vi sitter ut. (tycker jag alltså)

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

har läst igenom och svarat. Finns inte så mkt vi kan skära ner på tyvärr... Vissa saker bara vägrar man skära ner på, andra kan man inte skära ner på även om man vill.

men med skattepengarna och de pengar vi får i present av gästerna så ska det nog förhoppningsvis lösa sig.

Det blir ingen bröllopsresa för oss dock... Det är det som är det tråkiga. Jag hade verkligen sett fram emot det. Vi har ju aldrig rest tillsammans nånstans jag och Daniel.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4