Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Snotcrow

hihi vet inte om jag är duktig, jag har inte skippat alkohol utan aldrig haft för vana att dricka alkohol, så tyvärr märker jag nog inga resultat på den fronten, eftersom jag inte har förändrat nåt.

dricker ett glas vin eller så om vi är på fest eller middag, vilket bara händer nån gång om året. Så jag är ju inte nykterist men vi har aldrig alkohol hemma och det är inget jag nånsin tänker på att köpa hem eller dricka om vi bara är hemma lixom

Schema är svårt för mig att göra upp m tanke på att jag har tre barn och jobbar helt olika scheman varje vecka (är timanställd så jag vet aldrig i förväg heller).

Så jag försöker klämma in motion där jag kan.

Ska försöka köra mer på kondismaskinerna men jag vill samtidigt trimma musklerna för de är så otränade och jag vill lixom vara mer "FIT" om du förstår hur jag menar!

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

meeeeen ååhhhh MAILA en bild t mig... hihi jag är såååå nyfiken *asg*

• Anja 19 juli 2008

*asg*

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahah shit jag garvar så jag trillar av stolen... Mitt STORA problem är att jag dricker för lite vatten...

• Anja 19 juli 2008

Hihi så tokigt det kan bli när man inte tänker på hur man formulerar sig

Var tvungen att läsa det för min sambo, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Nä då hoppar jag i säng... Fortf inget mail från bandet.

Ska sms:a imorgon från jobb tänkte jag... så är jag så upptagen att jag inte behöver nojja och sitta och vänta och glo på telefonen.

Fixar verklgien inte att ringa. Tänk om det mot all förmodan är så att allt har skitit sig, då kommer jag börja gråta och DET vill jag inte göra i telefonen. USCH!!

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

nix, de har inte svarat ännu! Så skumt... men innerst inne kan inte jag heller tänka mig att de skulle avboka oss utan att informera oss!

• Anja 19 juli 2008

Fysio

åh vad roligt Låter skitkul verkligen... så härligt att du haft så kul

Apan var verkligen ett roligt och originellt inslag, fniss...

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag mailat bandet igen... Hoppas på svar. Håll tummarna!

• Anja 19 juli 2008

Blir det nästa torsdag vi går på bio?

Hur dags börjar den?

Jag har ju träff m emils klass kl.17, picknick o brännboll och jag är klassmamma och är den som håller i det hela så jag kan lxom inte sticka tidigare eller så. Skulle tippa att jag kan vara i stan tidigast kl.20.

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag sms:at bandet... fy sjutton. Måtte de svara... Efter två mejl utan svar så mår jag lite kasst!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4