Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vad kul det är med allas klänningar och ringar! Man blir lycklig bara att läsa om dem! Tänk va snygga alla kommer blir! Eller snyggare kanske man ska säga

Ska bli superkul på lördag!! Det vore bra om man fick ett litet tips om var i centrum du bor Anne, annars blir det svårt att hitta dit Var det förresten kl 17 vi sa vi skulle träffas???

Sedan måste jag bara säga Embo att du har verkligen lyckas hitta rätt skor till din klänning! De är ju som gjorda för varandra, hyr lyckades du med det?! JÄTTEFINA är de också såklart!

• labbråttan83

Då kommer jag dit!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:17:43 följande:

Labbråttan...Jag ska möta Flamora vid centralen kl. 16.40 om du oxå vill mötas där så kan vi gå tillsammans.Alla som vill kan ju komma dit, men säg till innan, så vi väntar på er ifall ni råkar vara lite sena
  • labbråttan83

Håller med alla andra, SNYGG klänning Embo! och solbränna... inte alls avis eller så

Sedan vill jag bara säga till Anja att du är jättefin i din klänning som du är nu, även med dessa 7 kg du snackar om!!!??? Verkligen elegant slöja/diadem!

• labbråttan83

Hej hej!
    Verkligen tack för igår ikväll allihopa, supertrevligt att träffas!

• labbråttan83

Shit här har det hänt mycket sedan i söndags!!!

Min sambo var LAGOM intresserad av att bli uttittad av massa snygga brudar på en ev träff och medgörlig är han inte för 5 öre Han följer t.ex. inte med till min kusins bröllop i sommar, fast han är bjuden. Detta eftersom han aldrig träffat honom och hans blivande. Alltså inte bara för att jag gärna vill han följer med och vi kan ha en trevlig helg på hotell, nej nej. Sedan hjälper det ju inte att de enda som tackade nej till att komma på vårt bröllop var samma kusin med blivande fru...

Hoppas att du får rätt band till bröllopet Anja!

Välkommen hit Snotcrow fast jag är lite sen...

• labbråttan83

Hej hej!

Angående bio kan jag vecka 23 på onsdag eller torsdag! Sedan är det fullt upp

Igår hände det en hel del på bröllopsfronten. Var och provade in min klänning vilket visade sig bli en billig affär med ändringar på 200 kr inkl ångstrykning! Yoohooo! Fast jag var lite ledsen att lämna ifrån mig den... Hur kan man gilla en klänning så mycket? Helt knas ha ha

Sedan till det viktigaste... Vi hade vår vigselgenomgång igår vilket var en ögonöppnare... Jag har inte varit särskilt nervös innan men nu känner jag att jag kommer skaka hela vägen fram till vigselförrättaren...oj oj Vi bestämde även att vi skulle skriva löften till varandra...VARFÖR??? är den stora frågan idag. Shit shit. Vi fick båda lite ångest över det igår kväll. Samtidigt är det ju väldigt trevligt at göra någonting personligt och inte bara klämma ut sig ett ja i slutet. Hmmm

• labbråttan83

Anja: Hoppas de fixar sig med bandet. De fick jättebra kritik när de uppträdde på Malmö Högskolas 10 årsfest i fredags! ALLA dansade!!!

Fröken Planera: Spännande med klänningen idag, det kommer säkert bli kanon!

• labbråttan83

Snotcrow:

Fjärten och stjärten ha ha ha. Kul att det är fler som har samma dåliga (?) humor!

• labbråttan83

Helt otroligt att kyrkan dubbelbokar! Tycker verkligen synd om er!

Hedebris skrev 2008-05-23 09:14:05 följande:
    tja. ja, det fick absolut inte hända...vi ringde 20 pers igår... vi får forsätta ringa idag...
  • labbråttan83

Bio! Torsdag passar superbra (ledig på fredagen!!!) så jag är klart med på både uteservering, äta och dricka!

Vi (eller rättare sagt jag, sambon dricker gärna inte vin) har också provsmakat en del viner på senaste tiden... Rätt trevlig sysselsättning faktiskt hi hi. Till vår förrätt räkcoctail blev det vitt vin Wienberg Riesling 2006 (Tyskland) och till huvudrätten som är rådjursstek blev det rött Mauro Primitivo om det låter bekant Mousserande vin blev den goda budgetvarianten: Freixenet cordon negro brut (69 kr/flaska!!)

Sedan längtar jag till vår efterrätt... Vaniljpannacota med färska hallon och blåbär...Mmmmm...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4