Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vi ska också ha Längtan till dig, fast som brudvals. Bra val!

Sedan tyckte jag också att det var väl en andeles utmärkt ide med kudden

Fröken Planera skrev 2008-06-10 09:37:57 följande:

Nu har jag hittat noterna på sångerna som solisten ska sjunga. Det blev "Med hjärtats egna ord" (har varit bestämt hela tiden)& "Av längtan till dig" (Bestämdes igår kväll, äntligen.)Igår fick vi även alla grejer vi beställt från Calligrafen, så Kevin har gått runt i lägenheten och övat på hur han ska hålla kudden. Det sista, och enligt honom själv det bästa alternativet, så tänker han hålla den i ena handen längs med benet medan han står så där jättecoolt som bara han kan göra, sen ska han säga "Ta emot, pappa" så ska han slänga den till Sonny. Behöver jag nämna att vi inte är helt överens???
  • labbråttan83

Då blir det ju verkligen ett minne för livet ha ha ha

Fröken Planera skrev 2008-06-10 13:45:29 följande:

Hahaha, menar ni verkligen att jag borde gå med på det??? Ser ni inte skräckscenariot hur han träffar mig i huvudet och ringarna lossnar och rullar iväg under kyrkbänkarna????
  • labbråttan83

Nu ska vi se, hur mkt snöre använde jag till 40 flaskor...*tänker*... Jag skulle säga 10-15 cm per flaska om det inte ska bli för pilligt att knyta.

• labbråttan83

Tjena brudar! Stressad som tusan nu med allt som ska fixas de sista dagarna...

Har hämtat hem min klänning nu, jag lyckades ta mig med bil till centrum (!!!!), vilket är en bedrift enligt mig själv med tanke på alla studenter... Jissses, de är ÖVERALLT! Den satt i alla fall som en handske så nu kan man slappna av lite... Hade ju varit lite brådis annars...

• labbråttan83

Vet ni förresten vad jag lyckades göra? Vi var ute på vår sedvanliga lilla kvällspromenad och helt plötsligt, utan att fatta hur det gick till, ligger jag på marken och har skrapat upp HELA mitt högra knä. Känns som man är sju år igen och precis ramlat på skolgården

Såret är precis under klänningskanten (puh) men det småblöder liksom hela tiden (så fort man böjer på knät) så jag får sätta dubbla kompresser på och massa sårtejp. Inte kul med små röda fläckar på klänningen, då får det åtminstone vara rödvin

• labbråttan83

Jättefin ring!!!

a wife to be skrev 2008-06-11 15:06:30 följande:
    [citat]
    Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna

• labbråttan83

Verkligen tråkig stil! Ett bröllop sker 1 gång i livet och killen kan väl klara sig själv på en vernissage!!!

AnneiLund skrev 2008-06-11 19:31:46 följande:
    Hon kom inte heller till min möhippa....då åkte hon upp till göteborg för att hämta hem hans tavlor......
  • labbråttan83

Lycka till med allt tårtprovande, själv vet inget om tårta för vi ska ju ha skånsk "spittekaga" från sjöbo, hi hi

• labbråttan83

Hej och tack för alla lyckönskningar, vad gulliga ni är!

Fredagen den 13e har faktiskt flytit på utan problem(föutom lite humörsvängningar från mitt håll .
    Vi har precis gjort färdigt våra personliga löften till varandra... Lite sent men inte för sent Men jädrar vad det börjar pirrar i magen nu, vänta ni bara!

Anne, jag förstår dig verkligen med allt du har kvar att göra, det känns som man alltid har lika mycket kvar fast man betar av saker hela tiden...

• labbråttan83

Shit vad brutalt Hedebris! fast kul

Hedebris skrev 2008-06-13 19:28:34 följande:
    Moahahahaha
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4