• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Tack förresten hihi (för komplimangen om klänningen alltså, för jag antar att det är jag som är Ana) hehe

• Fröken Planera

Anja! Ja, det är du som är Ana (och en avv dem som är så fin i sin klänning)..
    Jag ringer dig när jag kör från Lomma, så möts vi vid containern..

• labbråttan83

Håller med alla andra, SNYGG klänning Embo! och solbränna... inte alls avis eller så

Sedan vill jag bara säga till Anja att du är jättefin i din klänning som du är nu, även med dessa 7 kg du snackar om!!!??? Verkligen elegant slöja/diadem!

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-15 22:35:33 följande:

Nej men vad trög jag är, ni behöver inte kolla länken... jag har lagt in foton i galleriet!
    Vilken vacker klänning!!
    Håller med labbråttan!
    Tror du inte det blir lite annorlunda när du "fångar in tuttarna" i bh? ja menar att då blir det lite mindre hud under armarna..... Bara en tanke för du var verkligen kanonvacker som du var nu!!
  • Anja 19 juli 2008

Tack snälla ni så gulliga ni är

(precis sånt en blivande brud behöver höra, men det vet ni ju alla )
    hihi

Min toastmistress som har klänningen hos sig har skickat två sms idag *asg* (för jag har gett henne mkt NOGGRANNA anvisningar om hur försiktig hon måste vara med min klänning, hehe).

I det första stod det: Din klänning är sönder. Jag vaknade inatt och trodde det var ett spöke, så jag anföll den.

I nästa stod det: Jag har din klänning på mig nu.

*asg*

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-16 09:10:36 följande:

Tack snälla ni så gulliga ni är (precis sånt en blivande brud behöver höra, men det vet ni ju alla )hihiMin toastmistress som har klänningen hos sig har skickat två sms idag *asg* (för jag har gett henne mkt NOGGRANNA anvisningar om hur försiktig hon måste vara med min klänning, hehe).I det första stod det: Din klänning är sönder. Jag vaknade inatt och trodde det var ett spöke, så jag anföll den.I nästa stod det: Jag har din klänning på mig nu.*asg*
    *asg* Hjälp vilken toasmistress!! Verkar lovande för en superrolig bröllopsfest, def minnesvärd eller?!
  • Anja 19 juli 2008

Hehe japp, det får vi nog räkna med

Hon retas JÄMT... igår berättade hon för oss om vilka anekdoter från vårt förhållande som hon tänker ta upp i sitt tal *asg*

(INTE något man vill höra på ett bröllop vill jag lova)

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:17:43 följande:

Labbråttan...Jag ska möta Flamora vid centralen kl. 16.40 om du oxå vill mötas där så kan vi gå tillsammans.Alla som vill kan ju komma dit, men säg till innan, så vi väntar på er ifall ni råkar vara lite sena
    Jag hänger också på då!! Är nog där redan vid 16.20..... Dåligt med bussförbindelser från "landet"
  • AnneiLund

Tjejer

Jag vet att vi ska vara hemma hos mig i morgon, men mer än så vet jag inte...Handla? Äta? Dricka? Hur har vi sagt? Jag kan inte vara så aktiv och drivande men jag har städat tills ni kommer iallfall

Så kul att se er ALLA!!!
    Backa inte nu brudar för nu har jag kört ut Anders,,,

• Embo81

ÅÅååå, Anja! Du är jättefin i din klänning! Håller inte alls med dig om din uttalade om armar och tuttar! Den sitter fin och du är supervacker! Haha, vilken rolig toastmistress du har!

Anne!
    Mat och vin är fixat! Jättetrevligt att vi kan vara hos dig!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4