• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Anne!! Jag har försökt ringa dig, men det går ju inte komma fram. Anja och jag har handlat all maten, Embo fixar vin, så vi kommer till dig kl. 17.00 imorgon, det är väl allt du behöver veta just nu... Ring mig gätna, jag hade velat lämna av maten hos dig antingen ikväll, eller imorgon fm.

AnneiLund skrev 2008-05-16 14:05:16 följande:
    TjejerJag vet att vi ska vara hemma hos mig i morgon, men mer än så vet jag inte...Handla? Äta? Dricka? Hur har vi sagt? Jag kan inte vara så aktiv och drivande men jag har städat tills ni kommer iallfall Så kul att se er ALLA!!!Backa inte nu brudar för nu har jag kört ut Anders,,,
  • Hedebris

hejhej. jag hade tänkt komma imorgon. behöver adress och nummer. något man ska ta med sig?

• Fröken Planera

Hedebris! Några tjejer samlas vid stationen 16.40 imorgon. Har du möjlighet att möta upp dem där, kanske?? Annars ska du bara ta med ett "glatt humör" resten har vi koll på.. (Kan vara bra att ta med lite kontanter också, eftersom vi lägger ihop till mat och dricka. Matkostnaden blir ca 100/pers. Embo, hur ser det ut med vinet??

Hedebris skrev 2008-05-16 17:24:11 följande:
    hejhej. jag hade tänkt komma imorgon. behöver adress och nummer. något man ska ta med sig?
  • Embo81

vinet är inhandlat, en bib 2 l vitt och en bib 3l rött, ska kolla upp exakt pris, men tror det blev ca 380 kr.

• Embo81

Vilka blir vi imorgon? Någon som har koll?

• Fröken Planera

Jag har tyvärr dålig koll på det, försöker hitta sidan där listan står, men kommer av mig hela tiden.. Vi räknade ut att vi blir ca 8. Kan det stämma?

• Embo81

Anne, Anja, Fröken Planera, Labbråttan, ingenjörsbruden, Hedebris, Flamora, Embo...alla?

• Fröken Planera

Ja, det är det va?? Har vi glömt någon, så snälla ta inte illa upp, utan påminn oss!!!

Embo81 skrev 2008-05-16 17:40:37 följande:
    Anne, Anja, Fröken Planera, Labbråttan, ingenjörsbruden, Hedebris, Flamora, Embo...alla?
  • Fröken Planera

Anja! Jag visade din klänning för Sonny, han tyckte den var superfin!!! (Kan ju vara trevligt att höra en killes synpunkt åxå!!)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4