• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Vi kan ju vara glad att det inte var min rumpa, för då hade vi inte kunnat se nåt annat...

Anja, tack snälla söta för att du tänkte på att ta med kamera och att sen lägga ut bilderna så att vi kunde se dem!!!

Hedebris skrev 2008-05-19 10:54:45 följande:
    haha.. sicken rumpa jag har!!!
  • SNOTCROW

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-18 23:16:57 följande:

Hej snotcrowhahaha garvade så åt ditt nick. Snorkråka lixom Skitbra!!Vad kul med en till Lundabrud! Hjärtligt välkommen...Vi ska oxå ha vår fest i af-borgen. de är verkligen superproffsiga. vi ska dit i övermorgon på provätning. Ska bli sååå härligt Att äntligen bestämma menyn.vi gifter oss den 19 juli (av nicket att döma )Längtar...
    Ja, det är ett nick som dock bara funkar I Sverige, bland människor som KAN engelska :)

Ah, bra att höra! Då kanske du vet hur man ordnar med musik och PA där? Hyr man, eller ingår det redan i lokalhyran? Kommer fråga dig mycket kring det AF-borgen, känner jag på mig :) Vilken lokal har ni hyrt? Vi har Festvåningen.
    Vi måste bestämma meny på egen hand, med hjälp av deras menyförslag eftersom vi flyttar innan det måste vara bestämt. Provätning är dock den tredje juni!

Tack för alla svar!
  • SNOTCROW

Fröken Planera skrev 2008-05-19 08:10:04 följande:

Välkommen Snotcrow!! Ja, nu missade du tyvärr vår möhippa, men vi hade så vansinnigt trevligt så det lär bli fler träffar framöver. Du är naturligtvis välkommen att joina oss då!Jag bor här i Lund, men ska gifta mig i Färlöv/Araslöv utanför Kristianstad. Det innebär att jag inte har koll på alla salonger och butiker i detta området, men om du har några frågor så bara ställ dem här, så får du garanterat hjälp!!!
    Tack så mycket! Jag ser fram emot att infiltrera ert gäng lite iaf.. :)

Jag ska fråga på, lycka till med ert!
  • Anja 19 juli 2008

Snotcrow

Vi har hyrt festvåningen vi oxå (lilla festsalen, nya festsalen + salongen).

Hmmm jag fattar inte vad PA står för... jag tror jag är trög, är säkert något jag BORDE fatta men det ploppar inte upp just nu kan jag säga.

Men musik hyr man oxå... utöver lokalhyran. Finns olika stereoanläggningar man kan hyra. Har inte fixat detta ännu utan ska ringa en kille angående det nu i dagarna. Lovar att vidarebefordra infon till dig då om priser och så.

Vi ska ju ha liveband först och sen ska vi ha stereoanläggning med laptop som kopplas till, under senare delen av natten.

Ska ni ha runda bord vid dukningen eller väljer ni avlånga bord?

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

ja, vilken röv du har... Skitsnygg

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

så lite så Kul att ha lite foton

• AnneiLund

Åhhhhh
    Vad roligt med bilder!!!!

Välkommen snorkråkan

• Hedebris

måste bara berätta...

min björn tänker anmäla mig till sanningens ögonblick..

• AnneiLund

Hedebris!!!
    Näääää
    Fyyyyy
    Gör det inteeeeeeeeee

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4