• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Hedebris

jag kan verkligen inte vägarna där inne i kulturkvadranten. Har bott i Lund i 20 år och lär mig alltid. blir alltid lika förvånad över var jag kommer ut när jag går på de där små vägarna *asg* så jag är inte rätt person att fråga. Jag hittar till Anne gångvägen, that´s it

Kan inte Björn släppa dig vid stationen kl. 16.40 istället?

• Hedebris

annars kan jag gå från spyken eller något ju. det är ju jättenära. kanske ska ta ditt mobilnummer så kan jag höra av mig om jag ska gå med er

• Anja 19 juli 2008

Hedebris... vet du var lunds stadsteater är?

isåfall så går du från spyken till mårtenstorget, upp mot domkyrkan, du vet den vägen som går upp från mårtenstorget så du har apoteket i ryggen och näsan pekar mot hembygdsgården (om du vet var den är).

Om du vill möta oss där typ fem i fem så gör det. Hon bor ett stenkast därifrån

Står du med stadsteatern på din högra sida så ska du svänga höger och sen är det första gatan vänster. Där bor hon

• Hedebris

okej :) då har jag koll. har faktiskt bott i lund och gått i skolan i lund :)

• Anja 19 juli 2008

Ah ok...

Om björn ska köra dig så frågade jag daniel hur ni ska köra...

Han sa att enda sättet är att ni kör förbi mårtenstorget, upp på den vägen där stadium är, så att ni kör rakt mot stadsteatern typ, sen kan man köra in på den vägen direkt till höger. NI kan ej köra in på Annes väg, själbodsgatan, men du kan bli släppt precis där man går upp på den gatan lixom

• Hedebris

okej. vi får se hur det går ;)

• Hedebris

tack för ikväll. nu ska jag nanna. är full ;)

• Fröken Planera

Tack för ikväll, verkligen hur trevligt som helst!!!!¨
    Och vilken god mat!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4