• nossan

oktober

Tycker det verkar som alla andra månader har flera brudar och prat om bröllop, våra oktober trådar blir bara så tysta.
    Vart är ni och vart tar ni vägen??=)
    Är det bara jag som oktoberbrud som är så pratglad?

jag själv som ni säkert har sett gifter mig den 18 oktober i eskilstuna.
    Börjar bli lite nervös då det bara är 6 månader kvar, lång tid men ändå inte...hualiga.
    men ser fram mot det med glädje=)

så kom igen nu oktoberbrudar, visa att vi finns oxå=)))))

• Svar på tråden oktober
  • Kärlek ger näring åt själen

Stardusty OT vet du vad Jag har köpt ett par liknande skor som dig för 149 på Tradera hihi Fick dem idag.. sååå fina fast mina är helt vita.

Vi har tittat på vår festlokal sååå mysig med öppenspis m m o en lååång balkong som man kan stå ute på om det blir för varmt inne

• ganesha

Jag har en kollega som ska sjunga sjukt bra. Har bara hört henne litesådär när hon nynnat sånger med barnen, men jah hon är uppbokad på bröllop både nu och då. Malmö that is.

• sockerbollen

Hej, får jag vara med här? Nu har vi äntligen förhandlat oss fram till ett datum för bröllop (hoppas jag...) och det blir den 18 oktober i år. Kul med en tråd för oktober-bröllop, men hjälp vad ni andra gjort mycket redan!! Var inne i den lokala pysselaffären idag och det var svårt att hitta grejor till höstiga inbjudningskort. Vad har ni andra för tips? Foton ni vill dela med er av?

Vi har inte bestämt var vi ska gifta oss, men kollar i första hand upp fjällen vid Idre och Grövelsjön. KRAM!

• ganesha

om du är snäll och rar och söt så får du vara med, för elaka flickro och pojkar får bara titta genom fönstret. ;P

vad är det för höstiga saker du tänker dig?

• Stardusty

Vilket kap! Är det snörning på dom också? Lyllos dig, visst blir man glad när man gör såna fynd?

Lite OT, igår shoppade jag loss på skor, ca 1000 kr blev det, bra det går med mitt sparande inför bröllopet va..?

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-13 17:22:15 följande:

Stardusty OT vet du vad Jag har köpt ett par liknande skor som dig för 149 på Tradera hihi Fick dem idag.. sååå fina fast mina är helt vita. Vi har tittat på vår festlokal sååå mysig med öppenspis m m o en lååång balkong som man kan stå ute på om det blir för varmt inne

Ja det var verkligen ett Kap :D

Jupp det är både snörning och dragkedja

Stardusty skrev 2008-05-14 09:29:26 följande:
    Vilket kap! Är det snörning på dom också? Lyllos dig, visst blir man glad när man gör såna fynd? Lite OT, igår shoppade jag loss på skor, ca 1000 kr blev det, bra det går med mitt sparande inför bröllopet va..? Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-13 17:22:15 följande:
  • sockerbollen

Något höstlöv eller så, som anspelar på årstiden liksom. Hur ser era inbjudningskort ut?

• ganesha

har en prototyp i galleriet. ska göra ett par ändringar, men jah. ungefär så.

Ahh där är såååå fint

hihi

Bild på våra inbjudningskort finns i mitt galleri

sockerbollen skrev 2008-05-13 22:28:16 följande:
    Vi har inte bestämt var vi ska gifta oss, men kollar i första hand upp fjällen vid Idre och Grövelsjön. KRAM!
  • sockerbollen

Hittade denna länk. Det fanns lite skojsiga saker där, supersöt (på gränsen till för ryschpyschig) ringbärar-kudde, thi,hi! Gick att få svenska priser också.

Nu ska jag gå in och kolla era inbjudningskort i nästa reklampaus (Medium).

www.balloons-galore.net/cat_autumnfall.cfm

Svar på tråden oktober