Hur många inlägg har du skrivit på BT?
Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!
Så hur många har du kommit upp i?
Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!
Så hur många har du kommit upp i?
Du Pumpkin
det kan inte vara så att man ser alla sina inlägg om man är plusmedlem??? Det är nämligen inte jag! Är du?
Jaja, nu har jag mailat Johan i alla fall. Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, så det blir spännande.
Hihihihi
vi är verkligen knäppa
Det tvivlar jag på har med saken att göra faktiskt. Men ja, jag är PLUS-medlem. Men det stämmer ändå inte för andra medlemmar då.
Men du pumpkin
om du kollar i din ruta, vilket datum står där då?
Där det står när man blev medlem?? Står ditt ursprungsdatum, eller står det att du blev medlem september 2007??
2007-09-02...
Precis som för alla andra som uppdaterade sitt konto den dagen.
Ok samma som jag... ska bli kul att se vad Johan svarar
Svar från Johan:
Gamla inlägg räknas med om man kopplat ihop kontona. Har man gjort ett nytt konto och skrivit säg 100 inlägg och nu väljer att koppla ihop kontona ställs räkneverket på inläggen man hade på gamla BT in till det nya kontot och de 100 nya inläggen går förlorade i räkningen.
Aaaah där är förklaringen... jag fibblade ju nåt hemskt med mina konton, fattade inte hur man gjorde för att förnya det *asg*
var ju därför jag öppnade ett nytt och ändrade namn
Har för mig att det var så jag gjorde iallafall, men jag är inte helt säker... vet bara att jag inte fick det att funka
Tack för infon Pumpkin
Du har inte kopplat ihop dem sen då?
För alla fick ju starta ett nytt konto vad jag kommer ihåg, och sen koppla ihop båda.
Hmm inte vad jag vet... Hur gjorde man då?
Tror jag bara öppnade ett nytt... har ju nytt lösenord, nytt nick och allt sånt.
Nytt nick fick ju jag också, nytt inlogg och lösenord med (har fortfarande). Kommer inte riktigt ihåg hur det där va.