Hur många inlägg har du skrivit på BT?
Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!
Så hur många har du kommit upp i?
Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!
Så hur många har du kommit upp i?
Det kan inte stämma...?
Pumpkin
kan det vara så att alla dina inlägg är med för att du är moderator... mina inlägg sedan tidigare är ju definitivt inte med. Då hade jag ju legat på åtminstone 15.000 inlägg. Du har ju inte varit medlem såååå mkt längre än jag och vi skriver ungefär lika mkt!
Jag har varit medlem sen december 2005. Och antalet inlägg är sedan man först blev medlem, har vi tidigare räknat ut
Skriver inte särskilt många inlägg i egenskap av modertor, i jämförelse med när jag är "mig själv".
Du blev medlem: 2007-09-02 18:38:20
så står det och sen står det antal foruminlägg, så jag tar för givet att det är sedan dess! Stämmer ganska bra om jag räknar på hur många inlägg jag gör på en kväll i genomsnitt
Egentligen blev jag ju medlem i december 2006. Du blev väl medlem 2005 Pumpkin eller?
532 så jag ligger långt efter.......... :)
Fast det kan inte stämma. Medlemmar som inte längre skriver särskilt mycket har över 10000 inlägg i så fall på ett halvår, och det stämmer bara inte. Det ska vara räknat från när du blev medlem första gången.
Ok fast den uträkningen stämmer inte på mig. Är helt omöjligt. Promise...
Isåfall skulle jag bara ha gjort ca 6-7 inlägg per kväll, hehe och vi vet ju båda att jag gör BETYDLIGT fler inlägg än så
Typ 10 ggr så många
Äh, slår jag ut det så blir det typ 75 inlägg/dag och det stämmer ju iofs från september. Men det kan ju inte vara olika för alla?
Förstår ingenting