Hur många inlägg har du skrivit på BT?
Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!
Så hur många har du kommit upp i?
Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!
Så hur många har du kommit upp i?
Menade att det kanske är så att dina inlägg har följt med dig för att du är moderator, inte att du skriver mer nu när du är moderator.
Fast 75 inlägg/dag i snitt hinner jag nog med.
Och att det skulle ha med moderatorrollen att göra tvivlar jag på Men det verkar onekligen skilja sig från person till person.
Haha jag förstår heller ingenting, tycker det verkar skitkonstigt!
Jag tycker att jag borde skrivit mkt mer, fast jag vet att viju kom fram till en gång tidigare att jag skriver jä..ligt LÅNGA inlägg så det är kanske därför jag har så få jämfört m dig + att du varit här ett helt år längre.
Och ca 16 inlägg/dag kan ju stämma på dig, med tanke på att du var borta ett bra tag också.
Hmmm räknade ut det nu och det blir 15 inlägg per dag. Shit det är HELT omöjligt.
Sitter ju i genomsnitt minst 5-6 timmar framför BT per dygn!!!
(hemskt jag vet)
Om jag räknar det från september så blir det: 51 inlägg per dygn, vilket OXÅ låter lite för att vara jag, hehe... Men det stämmer ju betydligt bättre!
Fast SÅ många inlägg per dag skriver man faktiskt inte i snitt. Och med tanke på att du var borta ett bra tag så...
Mmm fast det stämmer inte ändå pumpkin. Kan omöjligtvis vara så att du skriver så lite som 20 inlägg per dag coh jag 16 inlägg per dag!
Har ju inte varit borta någonting detta året och bara på detta året borde jag varit upp i denna summa om man slår ut det.
Kan du inte fråga Johan? Så vi får klarhet i det här
Jag tror faktiskt det stämmer, men jaja, jag ska kolla upp det med Johan
Jag menar jag sitter och skriver hela dagarna i olika trådar och bara nu, här i denna tråden harjag skrivit åtta inlägg och jag sitter ju och skriver mer eller mindre konstant, både långa och korta inlägg... haha
så det är helt omöjligt att det är på hela tiden.(inte för att det egentligen är viktigt men nu blir man ju faktiskt nyfiken)