• silvera

Hur många inlägg har du skrivit på BT?

Kollade på "Min sida" idag, och där står det hur många inlägg man har skrivit. Med detta inlägg kommer jag upp i 1981 inlägg!

Så hur många har du kommit upp i?

• Svar på tråden Hur många inlägg har du skrivit på BT?
  • Lady o Lufsen

Kram på dig också!!

viktualia skrev 2008-04-10 21:59:20 följande:
    Pumpkin.. jag är inte moderator men jag ligger inte sååå mycket efter dig.. *suckar generat*Lady o Lufsen - det är det totala antalet inlägg, även innan BT bytte form i sep 07, annars skulle jag ALDRIG vara uppe i sådana mängder! (Kram på dig förresten!!!)
  • viktualia

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-10 22:03:58 följande:

Ah Både du och jag hänger väl också i "återkommande" trådar, dvs där man är ett gäng som pratat ganska länge? Då blir det MÅNGA inlägg
    Japp jag är bosatt i två och småhänger i en tredje återkommande tråd.. har träffat BT-folk IRL från de där trådarna! Och det mesta engagemanget på BT med träffar o dyl har hänt EFTER bröllopet... *skrattar*
  • Pumpkin

Samma som här, förutom det där med efter bröllopet Fast det blir säkert då också för vår del!

viktualia skrev 2008-04-11 18:04:27 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-10 22:03:58 följande:Japp jag är bosatt i två och småhänger i en tredje återkommande tråd.. har träffat BT-folk IRL från de där trådarna! Och det mesta engagemanget på BT med träffar o dyl har hänt EFTER bröllopet... *skrattar*
  • viktualia

Gifte mig gjorde jag i oktober 2006... så det börjar bli en stund sen... jag reggade mig alltså fem månader före bröllopet...

• Nienna

Detta blir inlägg 1092. Reggade mig strax före jul i fjol men skrev nog inget förrän efter en månad ungefär.

• Stardusty

Och nu är det 796, hemskt vad mkt man skrivit på en månad...

Stardusty skrev 2008-04-09 12:47:47 följande:
    306 med detta, sist på listan?? Får "hotta" upp mig lite då haha
Svar på tråden Hur många inlägg har du skrivit på BT?