Karlstadbrudar!!
åh, borgvik är sååå fint! ska ni ha festen i kvarnen eller annan lokal?
"ditt matställe" verkar vara kanonduktiga.... capiscum eller hur de nu stavas är ju också bra.... ska inte gme76 ha dem?
åh, borgvik är sååå fint! ska ni ha festen i kvarnen eller annan lokal?
"ditt matställe" verkar vara kanonduktiga.... capiscum eller hur de nu stavas är ju också bra.... ska inte gme76 ha dem?
ja.... man måste kunna slappna av på sin bröllopsdag, jag tänker inte diska
ja men just ja,., det är fler som har pratat om den ladan... har inte kollat den själv men återkom gärna när du kollat in den så vi andra vet hur det var
Night och gme: det kommer bilder från tårtkursen snart... de ligger på datorn men jag måste förmiska dem innan jag kan lägga ut dem här på bt och det får min karl hjälpa till med...
han sover och i datarummet, vid den stoa datorn( jag ligger i sängen med en bärbar ) ligger vårt "lånebarn" så där jag jag inte dola nu...
night: får jag höra mer om äktenskapsförordet! jag vill fortfarande verkligen inte ha något men det vore kul att höra dina tankar... vems förslag var det? är ni överens osv?
Hejsan!
nu har jag bokat tårta!!! det blev konditori honey jag känner mig jättenöjd! har beställt en provtårta till på torsdag så vi får provsmaka den
hittade också ett armband som jag ska ha... på glitter av alla ställen.... har letat ööööverallt och så finns det så nära som på glitter haha
vi2alltid: jag tog också den tidningen, bröllopstrender... fanns en del bra tips
jepp bor och gifter mig i forshaga Gme gifter sig också i forshaga
Mirri: hehe JAG vet vem rynefors är iallafall nope inte baka själv inte... har lite för höga krav för det
idag har mina tärnor vart här och vi har pysslat lite och tänkt lite ihop
bland annant kommit fram till att vi ska fota oss i karlstad eftersom jag ändå gör håret där och sen åka till forshaga för innebilder precis vid kyrka
NUUUUUU finns det bilder från våran tårtkurs!
night och GME76: vill ni att jag tar bort bilderna där vi är med allihopa så säg till!
Pearldrop:
Jepp Honey var jätte trevliga! ska ju få provsmaka tårta på torsdag, kan återkomma då om de är bra eller inte annars har du tårtpinglan i stan... det var henne vi var på kurs hos om du kikar in i mitt galleri...
Jätte duktig tjej! Lundbergs gör mycket bra också
Forshagas kyrka blir det för oss... nu renoverar de och tidigare i tråden fick vi följa mitt nervsammanbrott när jag trodde det skulle se ut så på bröllopsdagen
länken funkade inte kunde inte kopiera och klistra in heller
hej Tjejer!
pearldrop: ringen var ju jättefin!!
ollesmamma: Skickar en massa glädjande bröllopsenergi till dig här. ~~~~~~~~ Shit vad kul med ringen!
Gme vad duktig du är som har pysslat!
Jag trodde jag hade sytt klart tärnornas klänningar men när de var här och provade ville de alla ha den liiite tightare så nu måste jag sy in dem ännu mer... *suck* sitter och rotar mailinadresser till magnus vänner också så grabbarna kan dra ihop folket till svensexan
Har beställt brudbukett och blomsterkorgar också
Hejsan!!!
kul att vi blir fler! nujädrar: ska ni gifta er i forshaga kyrka?
det ska vi
KajsaS: jaaa vi vill gääärna se bilder
visst har det blitt sommar fort men idag har det vart lite kallare tycker jag...
Idag letar jag limousiner i närheten av K-D inte till mig själv men många andra vill ha... vi ska ju åka häst och vagn ska ni andra åka nåt speciellt?
Hej tjejer!
tack kajsa: vi hade jätte kul!
nujädrar: jadu, jag har kontakt de som renoverar och de ska vara klara i slutet på maj... slutbesiktning i början på juni... jag hoppas verkligen inte att det blir något fel för då får jag spel! det vet de brudarna som har vart med i tråden ett tag, när jag pratade med prästen och han sa att det skulle vara så till slutet av juli.... bridezilla here i come lixom hehe
vilken präst ska ni ha?
Häst och vagn är ett msåte för oss.. sååååå romantiskt! vi ska ta en massa bilder då också!