Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Karlstadbrudar!!

pearldrop: modigt med tatuering, skulle jag aaaaldrig våga eller vilja heller... jag skulle bara ångra mig nån dag efteråt...

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Här händer det mycket! vad roligt

nujädrar: vi ska ha jaana som präst. Hade gärna haft micke, han är ju störtskön! men det var han jag pratade med om kyrkan och då var han inte så trevlig,,, eller han var kanske bara ställd för att jag reagerade så starkt kanske

Vet ett brudpar som gifte sig igår... de var nog inte glada åt vädret

Pearldrop: har eget företag på halvtid typ och sedan jobbar jag som hab assistent 97%

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Night: wow! den var verkligen snygg men den såg ont att ha gjort ruskigt ont också! ... ajaj

Mirri: hur var middag med lillebror? haha läste inlägget med din svärmor,,, ojojoj visst kna det bli mycket när folk vill ta över.... hihi skojjigt det kan se ut med värsta brudparet på den lilla glutenfria tårtan och ingen på den stora...

pearldrop: ska hålla utkik efter katter...

• Snitte- 5/7-2008

night: nä inte egentligen... skulle inte vilja ha någon själv men på andra kan det vara snyggt...

Mysigt med dop! så kan ni heeelt fundera på bröllopet sen
    vi har haft vår fotograf på besök nu på lite middag.. skönt att prata igenom lite så man är på samma tankelevel

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer1

Åh jag måste också boka naglar,,,,

Gme: nä hoppas lillan har blivit friskare nu!

nujädrar: jag har kollat med bygg och ställningsfirmorna idag... de är klara med renovering och ställningarna tas bort innan nästa helg! så nu kan vi VERKLIGEN släppa det vart ska ni ha festen?

hmn... lokal nära domkyrkan, jag skulle också ha tipsat om pro gården...

Mirri: vad spännande det låter med din brudkrona! vi måste få se bilder på den sen!
    det där med hår...... för mig är det jätteviktigt så jag ska gå till frisör, har redan övat 2 grr... ska dit i mitten på juni och öva igen hehe men då känner jag frisören... men det beror nog på vad man vill ha om man kan be en vän eller om man måste ha proffshjälp..

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Mirri: hihi vad skoj med möhippa på stan, såg de ut att ha skoj? var hon utklädd osv?

eveluscious: ÅH VILKEN FIN RING!!!

Stocken är en jätte mysig liten lokal, brud 20080705: hur många gäster är ni? för den är inte jäääääte stor... men fin!

GME76: nämen vad duktig du är med vikten! själv sitter jag och vräker i mig godis på jobbet just nu

MEN i torsdags åkte jag till säffle och tog mina "secret box bilder" hihi det var suuper kul!

• Snitte- 5/7-2008
    hehe jepp mycket blev det

Madde hette hon i säffle... 1595:- och då blir det 12 bilder inbundna i en svart bok...

Mer romantiska/sensuella skulle jag vilja säga... längtar efter att få se dem nu bara... hoppas hoppas de blev bra

Gött att kunna köpa 38, är ju en rätt vanlig storlek så det finns det ju alltid gott om
  • Snitte- 5/7-2008

Mirri: vad gulligt av din kollega! en jättesöt present ju!

Fotografen var jättebra! berättade hur jag skulle stå/sitta/ligga osv... åh lägntar efter att se bilderna nu

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Nämen Mirri... knävecken... *fniss* oj.... det lääät faktiskt rätt jobbigt... usch stackars dig! ja.... hon var trevlig... .-) hade rätt mycket åsikter bara

ollesmamma: BERÄTTA: vad gjorde ni??? hur var det??

eve: jepp här används det BARA tubtoppar nu när det är varmt ute.... vill inte riskera nååågot

Lilla fröken fräken: klart vi tar emot dig! välkommen!!!

hmn... mina gäster får åka ca 5 min med bil mellan kyrka och festlokal..

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

ollesmamma: roligt att läsa om din hippa!

Mirri: hihi kaaaan bli lite tight att hinna byta ut brudgummen, du får nog allt stå ut *fniss*

Idag har jag varit på spadag i grythyttan... spabehandling, stavgång, stressföreläsning, thai chi och Qui gong eller hur allt nu stavas... god mat och bara relax lixom... UNDERBART

Svar på tråden Karlstadbrudar!!