• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Är det bara jag som inte har kunnat komma in här på ett tag? Stod att det var något fel när jag försökte!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

berätta nu om din dröm! Bröllopsmardrömmar är ju riktigt underhållande (för alla andra och även en själv, EFERÅT)

• Anja 19 juli 2008

a wife to be... härligt att bröllopsshoppa Hoppas att du hittar något. Kul m underläggen, låter jättefint. Man mår så bra när man hittar något fint till bröllopet.

Höjden av lycka är.... hihi eller är det bara jag som blir helt lyrisk?

• Annim

God morgon tjejer!

Anja:Känner igen det där med att de snuskiga och porriga får en att lägga sig dubbelvikt av skratt. Min typ av humor!
    Men som sagt det går ju inte att ha i gästpresentationen.

Nu måste jag få spy galla igen!
    SVÄRMOR!!! hon gör mig galen snart!
    Ringde till henne igårkväll för att kolla om hon kunde tänkas komma lite tidigare och vara barnvakt på tisdag.
    Hon börjar sin semester nästa vecka och skulle ta barnen när vi ska träffa prästen på tisdag kväll. Kom på att jag har ytterliggare ett möte på tisdag e.m så jag tänkte då kolla med henne om hon kunde tänkas komma tidigare!
    Ringde 2 ggr på kvällen och försökte en 3:dje gång vid ca 21:30.
    Då svarar svärfar som varit borta på jobb.
    Så jag undrar ju var svärmor var eftersom ingen hade svarat tidigare under kvällen.
    Jodå hon hade varit hemma.
    Så jag säger mitt ärende till svärfar att jag vill fråga svärmor om tisdagen. Han ropar på henne och frågar om hon kan komma till telefonen och prata med mig.
    -Nä, jag är på toa!! Hör jag i bakgrunden...
    Svärfar frågar henne om det dröjer länge till...
    -Ja det gör det! Säger hon.
    Så frågar svärfar henne om hon kan ringa upp mig sedan efter toabesöket.
    -Näää, jag vill inte prata med henne idag! Hör jag svärmor säga.
    Jag frågar svärfar om hon är sur för att vi inte bjudit dessa bekanta som hon har tyckt.
    -Jaaa,det är väll så! Säger svärfar.

Så idag ringde jag svärmor till hennes mobil och sa att eftersom du är så sur och tvär så ordnar jag en annan barnvakt på tisdag! Du behöver inte komma överhuvudtaget på tisdag!!!
    Är så d....la arg på henne! *GRRRRRRRRRRRRRRRR*

• Anja 19 juli 2008

Annim

SKITBRA... lät kärringen sura.

Ni har väl för f..n ingen skyldighet att bjuda någon som NI inte vill bjuda. Ett brudpar bjuder inte sina föräldrars vänner etc för att DE vill det, utan ni bjuder era nära och kära.

Gaaaahhhh jag blir lika chockad VARJE gång jag hör talas om det här fenomenet med föräldrar eller andra som tycker si och så om vilka som ska bjudas.

Du sa verkligen ifrån nu. Skitbra. Gött för dig!

Jä..la kärring t svärmor rent ut sagt... Sitt du o tjura på dass säger jag!

• Anja 19 juli 2008

låt kärringen sura ska det stå!

• Annim

Anja:*hahahhahaaa* du kan konsten att sätta ett leende på andras läppar!
    Tack!!! Ja, det kändes faktiskt gött att spisa ifrån tanten på detta sätt!!
    Jobbar du idag med?

• Anja 19 juli 2008

Nä vet ni jag är LEDIG idag och imorgon, jobbar lördag o sen ledig söndag. Nästan vecka går jag på mitt sommarschema så då jobbar jag 100% fram till veckan innan bröllopet och så likadant resten av sommaren. (är ledig veckan innan och veckan efter bröllopet dock)

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.