• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Annim

Försvann alla nu!!! skrämde jag iväg er med min galla!

• Anja 19 juli 2008

näääääääääääää inte alls...

Jag förstår till FULLO hur du känner! Hade Daniels mamma lagt sig i vem han skulle bjuda så hade han nog flippat ut! Ojojoj, det hade kunnat bli explosivt! Troligtvis hade de blivit ovänner o han hade portat henne!

• EnaOline

Gud vilken häxa till svärmor! Känner igen det där beteende, men nu för tiden har hon inget att säga till om, för vi bor typ 150 mil ifrån henne, eller så.. hehe

• Annim

Skönt att vara ledig! Det är jag med, idag.
    Får se hur vädret blir idag om man kan ta med barnen och åka och bada eller hitta på något annat kul.

Mitt semesterschema startar v26-32.
    skulle varit v33 med men det är bröllopsveckan så den har jag sagt ifrån om.

• Anja 19 juli 2008

Är glad att inte en enda kotte lagt sig i.

Tvärtom...

Jag har bjudit min moster. Vi har inte så mkt kontakt, träffas sällan men när vi gör det så är det jättekul. Hon är rolig och snäll. Hennes söner är i min ålder, alltså mina kusiner men vi har noll kontakt typ! Tycker om varann javisst, kul när vi träffas, japp, men det händer typ vart femte år eller nåt.

Så dem har jag inte bjudit!

När jag kommenterade det till min mamma som träffar dem oftare, sa hon, -nä, det är klart du inte ska bjuda dem, varför skulle du? Ni träffas ju aldrig! Bjud nu för sjutton bara dem ni verkligen bryr er om.

Sååå skönt!

• Annim

vad skönt att se att det är fler som håller på mig!
    Känner mig ju hämndlysten och tjurskallig!

Men visst hon får skylla sig själv.

Anja;Hade inte du o Daniel tjall med Daniels pappa eller hur det var?

Bellanote;Tänker på er!!! Hoppas ni har det bra trots omständigheterna. *Kram*

• Pumpkin

Helvets JÄVLA skiiiiiiit! Jag skrev ett jättelångt inlägg om min dröm och så försvann allting

• Anja 19 juli 2008

Mmm jag ska städa lite, åka iväg och handla presenter till Emils fröknar.

behöver lite råd där faktiskt.

Om ni varit lärare och det är skolavslutning... Vad hade ni tyckt var roligast. En blomma, eller en liten korg / fat med en liten handduk, tvål, bodybutter coh fotsalt eller nåt liknande från crabtree & evelyn www.crabtree-evelyn.com/

Jag tycker blommor är sååååå tråkigt!
    Tänkte köpa något fint fat, eller så, kanske en sån där färglad bricka i melamin, en mjuk fin handduk och så lägga produkterna på och knyta om med cellofan och ett fint band och handgjorda kort!

Blir inte det roligare än en blomma som inte varar mer än en vecka?

Vet att en av lärarna dessutom åker utomlands redan imorgon så blomma är ju uteslutet!

Ska nämligen på en lagerrensning nu idag vid 12 i malmö, där de säljer ut handdukar, badlakan, morgonrockar och en massa produkter utav crabtree och evelyn. Så jag hoppas kunna fynda lite

Finns ju massa olika dofter så jag tänkte sätta samman lite personligt så alla får olika.

Vad tror ni?

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

åååhhhhh vad jag blir arg ÅT dig. Alltså jag har TJUTIT av ilska pga att långa inlägg försvunnit! Varöfr i HEL...ETE kan dom inte ligga kvar om man klickar bakåt. Det är såååå dåligt!

Usch

• Pumpkin

Det konstiga är att om jag uppdaterar när får felmeddelande på datorn hemma, då skickas inlägget, men när jag gör det här så gör det det inte...

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.