• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • Kärlek ger näring åt själen

Kolla på Lidl Där har de färgglada med doft av olika frukter

• Troll1

Lidl? Oj, bakom disk då förstås, så man får skämmas?!

• grabbarna

öööh vet ärligt talat in om pallar att köpa i affär

• grabbarna

hittade visserligen färgglada där men annars bara "vanliga"

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:30:32 följande:
    Här kan du hitta lite smått och gott! Förhoppningsvis utan att rodna=)shop.himmelriket.se/Lycka till!
  • FruRålin080808

Det ska finns figurer och sådana som lyser i mörkret...kolla under skämtartiklar på webbshoppen...

grabbarna skrev 2008-05-08 22:38:16 följande:
    hittade visserligen färgglada där men annars bara "vanliga"
  • grabbarna

ja jo dom såg jag fast dom jag såg förut var godkända men ändå i roliga förpackingar

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:42:40 följande:
    Det ska finns figurer och sådana som lyser i mörkret...kolla under skämtartiklar på webbshoppen...
  • Pearldrop

LIDL har smakkondomer för hmm, minns inte exakta summan men ca 30kr för cocos-smak, jordgubbssmak, äpplesmak och en smak till.. man får två av varje i en förpackning.. de är även färgade efter vilken smak de har.. jordgubb är röd etc.. billiga och roliga!

• FruRålin080808

Aha! trodde att du bara ville ha roliga...inte säkra:D

grabbarna skrev 2008-05-08 22:49:17 följande:
    ja jo dom såg jag fast dom jag såg förut var godkända men ändå i roliga förpackingar
  • Pearldrop

Oj såg först efteråt att det redan skrivits om lidl, sry!

Svar på tråden roliga kondomer..vart???