• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • grabbarna

oja man får en hel del knäppa ideer härifrån

Troll1 skrev 2008-05-19 18:49:51 följande:
    Haha, jag har aldrig testat förut. Nu har jag ju läst de här stolliga trådarna, så jag har testat allt från glidmedel i håret till att skrubba kroppen med kaffesump. BT drar verkligen ut det bästa hos en tycker jag. *s*
  • The Bumblebee

Haha, jag har aldrig testat förut. Nu har jag ju läst de här stolliga trådarna, så jag har testat allt från glidmedel i håret till att skrubba kroppen med kaffesump. BT drar verkligen ut det bästa hos en tycker jag. *s*
    Nu har jag missat nåt (har väl inte hängt här lika mycket som er andra ) varför har man glidmedel i håret!?! Å kaffesumpen på kroppen - är det för peeling eller vadå?
  • The Bumblebee

paradisfågel skrev 2008-05-19 19:56:40 följande:

Vilken härlig tråd
    Kan du uppdatera mig i varför man har glidmedel i håret? Jag vill ju veta. För det var väl ändå nåt annat som "Den där Mary" använde
  • paradisfågel

Har ingen aning om varför man har glidmedel i håret.. Har aldrig provat.. Kan de ha en balsamerande effekt tro? Va sperma som användes i "Den där Mary", men kanske ger samma effekt?

• Troll1

The Bumblebee skrev 2008-05-19 19:51:55 följande:

Nu har jag missat nåt (har väl inte hängt här lika mycket som er andra ) varför har man glidmedel i håret!?! Å kaffesumpen på kroppen - är det för peeling eller vadå?
    Det har tipsats på olika trådar, om att Klick eller liknande har varit toppen att ha i håret. Nu var jag tvungen att testa. Håret blev mjukt o glansigt. Kaffesumpen har en peelande effekt. Rev gôtt! Man lukatde inte jordgubb efter det så man fick ha en skön duschcreme efteråt. Det tipset var i en "skönhetstips-tråd". Mormorsknep...
  • grabbarna

man ska använda vattenbaserat glidmedel inget annat för det tillför en enormt massa fukt i håret om man har lite torrt hår, funkar kanonbra. antingen har man det blandat med balsamet i duschen och sköljer ur det eller så har man i lite efter och kramar in det i mestadels topparna

• Troll1
    Håret blev mjukt! Det är ju väldigt billigt också.
    Klick är ju siliconbaserat, är det skillnad mot det tyska märket som jag testade? På det jag testade stod det vattenbaserat.
  • The Bumblebee

Aha! Jag tippade på samma effekt som silikondroppar har - att håret skulle bli glansigt. Man lär sig nåt nytt varje dag!

Har precis köpt en superbra peeling (Forever Living - Aloe vera) så jag tror att jag skippar kaffesumpen.

• grabbarna

fick leveransanvisning från ena stället idag och jag hoppas verkigen det är diskret avsändare för det skickas med schenker och kommer ner på ica

Svar på tråden roliga kondomer..vart???